U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Jan Harbers zei:Glenn,
Heb je dit wel goed? ik tel er 215?
Hardstikke mooi om te zien! Veel succes verder
Die rechtse en linkse hand dat zit wel goed hierGlennF zei:ik hoop dat ik de grote cultuur aan de gang kan houden, in het verleden is dat versloft en gecrasched. maar ik heb nu 2 nesten reidi en 1 nest comes te voeden. en vanavond komen er nieuwe anemoon visjes bij.
artemia stofzuiger is niks anders dan een klein pompje 100-200l/u gemonteerd in een 40mm pijp onderste zeef is een 1a grofste zeef van hobby (hier gaat artemia doorheen, maar de kweekdieren niet) en bovenste zeef is de een na fijnste (hierin blijf de artemia gevangen)
dit artemia zeefsetje is tekoop als een set van 4, en kost iets van 8 euro.
werk super makelijk
nodig:
materiaal: 1x pompje, 1x flexibel slang 16mm, 1x pijp 40mm, 1x eindop 40mm, 1x geplastifceerde ijzerdraad, 1x pijp 16mm, 1x plexiglas plaatje, 2x zeef, duct tape, pvc lijm (ijzerdraad voor het ophan systeem).
gereedschap: sterke kniptang, ijzerzaag, boormachine, gaten boor 16mm, combinatietang, verfstripper.
diversen: geduld en een heleboel handigheid........ als je 2 linkse handen heb kan je dit project dus vergeten...is echt voor de klussers onder ons....![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.