U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
vanvelzen zei:Vannacht weer eens wezen turen in mijn bak met een zaklamp.
Ik vond tientallen kleine witte wormachtige beestjes die in het licht van mijn zaklamp zo ongeveer tegen mijn voorruit zeer druk in de rondte aan het zwemmen waren. Ook waren ze behoorlijk aggressief naar elkaar toe. Soms ging er één op mijn voorruit zitten en ik heb er één fotootje van kunnen maken.
Geen beste kwaliteit want nacht en een zaklamp in de ene en een camera in de andere hand...
De lengte varieert van zo'n 1 t/m 4 cm. Weet iemand wat dit zijn?
vanvelzen zei:Zojuist dan toch de versteviging aangebracht van mijn aquariumtafel middels een extra steun in het midden die weer eenvoudig weg te halen is mocht de sump er ooit uit moeten.
Dank Pa, kan ik weer rustig slapen!
Hoi Marco,marco-w zei:Ziet er mooi uit !!! Gaat ie verder goed ?? Zijn de algen al aan het minderen???
Geduld is nu de gouden regel !!!
vanvelzen zei:Zojuist dan toch de versteviging aangebracht van mijn aquariumtafel middels een extra steun in het midden die weer eenvoudig weg te halen is mocht de sump er ooit uit moeten.
Dank Pa, kan ik weer rustig slapen!
Dank Michel,djpinscher zei:ziet er goed hij die midden steun :goed:![]()
ach ja het viel mij gelijk op hevanvelzen zei:Dank Michel,
jij was de eerste die mij erop wees en je had gelijk!
Idd dichtbij; altijd welkom!djpinscher zei:Misschien kom ik wel eens langs om een kijkje te nemen
Je woont in de buurt he ( Leiden Rulz )
su6 Verder !!!!
Nog niet echt Gerard... Ik snoei me gek maar kan niet overal bij.. Heb wel een maaiploeg aan het werk maar het werk groeit ze (letterlijk) boven het hoofd. Behalve de dieren op de foto ook nog 4 heremietjes en nog een egel..Gerardus zei:Ben benieuwd of je algen al gaan slinken.
Gr.Ger
HA hansvanvelzen zei:Van de koralen staat momenteel 1 paddestoel nog helemaal in; de andere staat al mooi open. Ook de keniaboom staat er mooi bij.
De Cespitularia heeft een moeilijke dag achter de rug en heeft gisteren de hele dag er een beetje slapjes bijgehangen. Vandaag van mijn vrouw begrepen (ben zelf twee daagjes op reis) dat hij een beetje opkrabbelt... Ben benieuwd wanneer ik thuiskom morgen!
ik bedoel vossekopdjpinscher zei:HA hans
nou het kan best wel ff duren hoor ik heb er ook 1 in staan meer dan een week en die wil ook nog niet open
dus je zal ff geduld nodig hebben of geluk
Ps je mag wel oppassen met je lipvis als hij zo dik word pas hij niet meer door je grotjes heen![]()
wat wil je het met zo'n voetbalveldje![]()
SU6 !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.