U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
vanvelzen zei:Dank Frode voor het compliment..
Heb eindelijk mijn Henkie op de foto:
vanvelzen zei:Tja, ik moet nodig eens een cursus fotografie bij je nemen Frode....
vanvelzen zei:Verder verschillende koraaltjes aangeschaft: twee ledertjes, een button en hamertjeskoraal.
Als laatste plaatje een totaaloverzichtje hoe de bak er vanmiddag uitzag...
Hoi Frode, de algen hebben ze volop gevonden; ze gaan met een volle maag de nacht in (vooral mijn Salarias; die komt soms niet eens van de grond af, zo zwaar is tie aan het eind van de dag)...Frode zei:Van de algen zie je denk ik met een paar dagen weinig meer terug. Het zal misschien even duren voor ze er aan beginnen. Maar als ze er aan beginnen![]()
De vissen goed voeren met spirulina-vlokken, hoe gezonder en 'voller' ze zijn, hoe beter ze van de algen eten :goed:
Hoi Marjan,MarjanH zei:Dank dat je zoveel tijd heb genomen om mijn dagboek te lezen.
Doet de gele dokter nu ook nog enigszins bazig of is de aandacht door de inbreng van de Picasso afgeleid?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.