World Citizen
Senior Forumlid
Succes Robert. Hulp staat altijd klaar!
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Dit is wel ieders nachtmerrie idd. Sterkte.Vanavond is er een abrupt einde aan mijn aquarium gekomen. Plotseling stroomde, zeg maar spoot er water onder uit bak de woonkamer in.
Zo uit het niets gebeurde dit.
Binnen no time stond de vloer van de woonkamer blank. Gewoon kut.
Bekijk bijlage 651343
Bekijk bijlage 651344
Er was geen houden aan. De buurman kwam met zijn water stofzuiger, mijn vrouw dweilen en ik water opvangen in mijn kleine 70 liter bakje. Daar heb ik een gedeelte van de koralen neergelegd.
Inmiddels kwam een schoonzoon van mijn buurman met een bepaalde soort kit en het is hem gelukt om het lek vanaf de buitenkant dicht te maken. Zo is er nog 20 cm waterhoogte voor de vissen in de bak.
Morgen ga ik de bak maar helemaal leeghalen en ook de verzekering bellen.
Dit wordt ook het einde van deze hobby.
Zo ziet de plek van de lekkage er nu uit.
Bekijk bijlage 651345
De mijne toch niet meer , 15 jaar terug nog wel , maar die zorgen heb ik weggewerkt .Dit is wel ieders nachtmerrie idd. Sterkte.

Ik heb het aan de leverancier doorgegeven, Coral & Fish.Heb je dit ook aan Red Sea doorgegeven, ook al sta je niet op een nieuw aquarium te wachten?
Dankjewel voor de bemoedigende woorden.Vervelend om zo de hobby te moeten beëindigen inderdaad. Je bak stond er mooi bij en je had de hobby in je vingers!
Wellicht gaat het over een tijdje toch weer kriebelen.. en als je dan wat nodig hebt om de starten kun je zeker hier eens langskomen.
Via jou heb ik bevoorbeeld die mooie blauwe acro van Nightwish.. is een flinke kolonie geworden!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.