U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
jwre zei:Ziet er goed uit Roy ! Heb jij ook een silicaat filter achter je osmose apparaat ?
jwre zei:Ik heb op het moment ook last van rode flap. Volgens Thomas Pohl van KZ is 95 % van de cyano gevallen te wijten aan een niet goed werkend osmose apparaat.
Ik heb sinds kort een hars filter achter m'n osmose toestel gehangen.
Als dat niet werkt raad hij Algan van Preis aan. Dit is een natuurlijk middel zonder gevaar voor de bak. Als je de dosering wilt weten kun je hem een mailtje sturen. ( info@korallen-zucht.de )
groet
jw
Hé Martin,MartinV zei:Hallo ROI.
Maar de kwalietijd van het osmose water is toch te meten. Dat moet je normaal ieder jaar doen,naargelang hoe veel het apparaat heeft geleverd.Gr Martin.
michael zei:Je bak groeit wel aardig in zeg.
Toch snap ik niet dat je donkere kleuren hebt terwijl er toch een aardige schuimer op staat en niet zo heel veel vissen in je bak zwemmen.
Mischien meer verversen bijv keertje 50 % dat doet wonderen en je zandbomen verwijderen als je die hebt en vers LEVEND zand erin kieperen.
Ziet er voor de rest goed uit!
Groetjes Michael
hlb zei:Hallo Roi,
Die montipora - plaatkoraal - is dat degeen die je bij hebt gehaald en zolang in een sump heeft gelegen. Als het zo is heeft hij zich mooi hersteld. Hij heeft zo te zien nog steeds een mooie kleur en mooie groeiranden.
Je bak ziet er schitterend uit, een plaatje.
Groetjes
arjen_D zei:Hallo Roy
Allereerst een hele mooie bak en mooie maten!
Toch een aantal vraagjes je hebt nu een mooie diepte en de overloop in de linkse hoek, kom je daar wel makkelijk bij?
wat zijn de positieve en negatieve punten van deze maat bak?
Alvast bedankt
groetjes Arjen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.