Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Aquarium van Manuel

Ahh dat groene raam heb jij dus ook wel eens!:p Maar ik vind de open bak zo ook wel iets hebben hoor. Maar dat heb ik vrijdag al gemeld.
Staat je favia er netjes bij? mooiste stuk uit de bak bij Theo!

En heb je je blauwe anemoontje al weer terug of zit hij nog steeds verscholen?

Je weet het als je weer eens in het Rotterdamse bent is het mijn beurt een biertje uit te delen..
hallooooo

Hey Dennis,zelf ben ik ook wel tevreden over hoe het nu is :) !!

De favia staat op zn plaats maar moet wat dikker in het vlees komen...snel even een fototje van gemaakt,groen,bruin en wit hart,zo zie je ze niet zo vaak :) maarruuuu kdenk dat er bij Theo wel mooiere dingen stonden ;) !!

Nog bedankt voor het meebrengen en afleveren he Dennis...alsk in de buurt ben wip ik even aan!!

Het blauwe anemoontje is gaan lopen en heb ik nog niet kunnen ontdekken :confused: !!

Een foto van de favia :) !!

Bijlagen

• DSC_0045.JPG
    DSC_0045.JPG
    97,1 KB · Weergaven: 21
Laatst bewerkt:
Voor en Na....

Bijlagen

• DSC_0001.JPG
    DSC_0001.JPG
    127,5 KB · Weergaven: 20
  • DSC_0024.JPG
    DSC_0024.JPG
    125,9 KB · Weergaven: 28
Manuel als iemand het niet weet heeft hij niks in de gaten,het ziet er nog steeds bijzonder mooi uit!!topjestopjes

Grt,

Martin.

Alsof het nooit anders is geweest. Heel mooi opgelost. Dat is kunst. topjes

De bak oogt ook veel dieper zo, top opgelost Manuel.uitsteeekend

Martin,Jan Willem,Sanne,Luc,Marinus,Aissa en Gerrit...bedankt voor jullie RE :) !!

Ben er zelf ook wel tevreden over zo...ook plaats voor wat nieuwe stekken,wat me nu toch wat tegenstaat is het vijlvisje,laatst een mooie stek van Luc meegenomen met wel hele lange poliepen...nog geen poliep gezien...de vijlvis vind deze wel erg lekker :( !!

Aissa bedankt weer voor de geweldige service kissme ;) !!

Luc,indd. we zitten zo weer aan een corona en de vrouwtjes aan de margarita...deze keer zal ik met wel een heel bijzonder stuk naar huis gaan ;) !!

Gerrit,de scomylia's zijn een keer zo groot geworden...jkzal morgen wat foto's plaatsen :) !!
Waarom verkoop jij ze? keizertjes?!

Ziet er goed uit maan.

Kan je nog eens een overzicht's foto plaatsen?

mvgr
twan

Ziet er goed uit maan.

Kan je nog eens een overzicht's foto plaatsen?

mvgr
twan

Heb net wat andere foto's gemaakt Twan...van de bodem :) !! Overzicht komt laterrrrrrr...ruim net mn toestel op ;) !!

Altijd leuk om dit dagboek te volgen al is het maar door hetgeen de eigenaar ermee uitspookt, PowatPowatPowat maar het is en blijft een toppertje.topjes

Bodem....

Bijlagen

• DSC_0041.JPG
    DSC_0041.JPG
    109,7 KB · Weergaven: 6
  • DSC_0034.JPG
    DSC_0034.JPG
    125 KB · Weergaven: 13
  • DSC_0026.JPG
    DSC_0026.JPG
    100,6 KB · Weergaven: 6
  • DSC_0038.JPG
    DSC_0038.JPG
    112,3 KB · Weergaven: 8
  • DSC_0044.JPG
    DSC_0044.JPG
    95 KB · Weergaven: 11
Ook deze staat op de bodem,wel redelijk wat stroming...cadeautje van Michael :) !!

Angelfish BEDANKT he uitsteeekend !!

Bijlagen

• DSC_0049.JPG
    DSC_0049.JPG
    87,1 KB · Weergaven: 8
Manuel deze prachtige Pseudocheillinus occellatus is nog steeds mooi!

Jij hebt mij ooit eens vertelt dat deze vis niet mooi zou blijven,maar dus wel!

Nu word deze vis te groot voor mijn bak,en zondag gaat hij naar Antwerpen!

Bijlagen

• 006 [Zeewaterforum.nl en .info].JPG
    006 [Zeewaterforum.nl en .info].JPG
    87,5 KB · Weergaven: 1
Waanzinnig mooie collectie lpsuitsteeekend.

Grt. Mark

Waanzinnig mooie collectie lpsuitsteeekend.

Grt. Mark

Daniel en Dianta,Harold,Martin en Mark...bedankt voor jullie RE :) !!

Martin,die ziet er zeker nog mooi uit...gelukkig maar anders was hij moeilijk te verkopen :biggrin: !! Toch heb ik vaak anders gezien...ben eigenlijk wel benieuwd waar dat aan ligt...vaak verdwijnen ook de streepjes in gevangenschap :confused: !!

Foto van nog een nieuwkomer...deze kon ik vroeger niet houden omdat mn papagaai deze lekker vond :) !!

Bijlagen

• DSC_0048.JPG
    DSC_0048.JPG
    104,6 KB · Weergaven: 5
Back
Bovenaan