U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Hey Bart,er zijn niet veel grote stukken over...alleen de dader hya,de rest is verbrijzelt!! AAn de hya zit een groot stuk levend steen maar krijg deze nooit meer boven,vandaag nog wat verbouwd en ziet er niet slecht uit moet ik zeggen
!!
Jan de digitale meter werkt perfect,let wel goed op dat je echt alle poeder gebruikt uit het zakje,blijft er maar een beetje achter dan zit je al veeeeel te hoog!!
Hoeveel PO4 meet jij?!
Ach ja, je kan niet zeggen dat het een saaie hobby is:biggrin:
Plak ze en als je tijd plak ook ff een fotootje![]()
Ben weer wat bijzonder mooie stukjes rijker!!
Hij doet het best lekker daar in utreg he? Ben benieuwd wat je hebt uitgekozen.
Fastkid en Sanne,fototje zal ik binnekort eens maken...hobby is zeker niet saai!!
Jan,0.66 is wel heel hoog...klopt dat wel denk je?!
Ben weer wat bijzonder mooie stukjes rijker!!
Balen zeg van je vijlvisje......
Ga je er nog eenterug bij plaatsen?
Harold is niet zo moeilijk.........die kijkt niet zo nauw
Ik snap je vrouw goed...........flower mag je gewoonweg NIET weg doen.
Dit is echt een HEEL mooi stuk, erg groot maar erg mooi !!!!!
Ik denk dat je er zelf ook erg spijt van zal krijgen als ie uit de bak is.........je mist pas iets als je het niet meer hebt.
Ben benieuwd hoe de bak er straks weer uit gaan zien na de herinrichting.
Heb ook al bij de anemoontjes staan te kwijlen maar durf het zelf niet echt aan. Jij natuurlijk weer wel. Na het lezen over deze beauty's kunnen ze toch nog wel eens gaan wandelen en daar zit ik niet echt op te wachten. Misschien heb jij meer geluk en blijven de 2 op hun plek en kruipt je favoriet de blauwe weer meer naar voren. Ben zelf vrijdag bij theo gaan weer een tour door België maken met wat aqua vrienden dus misschien wordt ik toch ook omgeturnd. Misschien zelfs wel een bezoekje aan jou bak op de terug of heen weg mocht je thuis zijn en nog niet te laat zijn. Nu wel even snel foto's maken van je keuze!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.