manuel69
voor bekende "SILVER"
De murene is een
Gymnothorax melatremus en wordt slechts maximaal 30cm groot.
@manuel, voeder je hem nog vaak genoeg, of eet hij met de pot mee. Anders zou ik hem toch gericht bijvoederen.
Heb je sinds deze erin zit al veel 'onverklaarbare' verdwijningen van vissen en/of garnalen gehad.
MVG
Eddy
Peter,Eddy en Isis,Twan,Thomas,Mike bedankt voor jullie RE
Twan, ik heb maar 1 zandslaper en duikt af en toe in het zand achterin waar geen koralen staan...soms ligt er wel wat op de koralen maar niet extreem....als de andere vissen wat laag zwemmen waait er vaak meer op :biggrin: de koralen spoelen zich met een beetje stroming als hulp
Het hongerverhaal klopt toch niet helemaal denk ik....deze murene heb ik nu zo'n 2jaar in mn bezit en heeft altijd achterin in het rif gezeten op 1 en dezelfde plaats,nooit bijgevoerd...nu na twintig maanden krijgt hij ineens honger
Nu ik hem vaak zie voer ik hem een spierinkje,als ik de tang in de bak steek komt hij al...bijt in de tang omdat hij zo blind is als een mol,na een keer of 10 aanleggen heeft hij het spierinkje....hij is nu pas gewend denk ik aan die lelijke kop die elke dag voor de bak staat :biggrin: !!
Foto van Lobo die al een cm of 8 in doorsnee is gegroeid.....