U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
![]()
die 2 voorste staat er idd niet goed bij, hoe lang staan ze al zo ?
het gekke is dat de achterste stuk wel goed staat
wat voor kleur hoort deze te hebben ?
probeer je kh , ca, mg wat hoger en stabiel te houden door dagelijkse doseringen
Je hebt toch niet die witte acro met dunne vertakkingen/corallites overgenomen he? Die wilde ik hebben.
Hoe grof het jij jou zand gekozen? Ik heb er nu wat zand uit mijn oude bak in liggen maar dat word volkomen weggeblazen door de WP25 pompen.
Hmm dan is iemand anders me voor want hij is al weg.
Ik heb ook 2 WP25's in de bak maar zelfs als ze op ongeveer 2/3 van de kracht draaien blijft het zand nog niet liggen. Misschien moet ik nog wat meer gaan puzzelen met de richting van de stroming.
Groetjes
Adri, zonde van de paar zaken die wat minder lopen, maar volgens mij gaat 't verder allemaal prima. Je bak draait natuurlijk nog niet heel lang, mijn ervaring is dat in verse aquaria van de sps-koralen Acropora de laatste is die het lekker gaat doen. Ik denk dat je over een paar maanden (nog) minder problemen zult hebben hiermee. Dagelijks doseren is m.i. een must bij de dsr- en de ballingmethode.
Plaats eens een paar mooie overzichtsfoto's als je tijd hebt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.