U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
ik doe de make-up21twan zei:Hoi Nick.
Ga eens kijken of ik ook zoiets toe kan passen.
Duikvakakantie naar Galapagos, zoek je nog iemand om je koffer te dragen.
mvgr
twan
Quentin zei:Tijd voor een update,
Terug van vakantie, welke trouwens supergaaf was. Iedereen die twijfelt om daar eens te gaan duiken, het is absoluut een aanrader, niet twijfelen en gewoon doen. De koralen zijn niet erg divers, het zijn voornamelijk heel grote hoeveelheden zwart koraal, en wat waaierkoraal. Maar het overige leven is de reden van de reis. Zeeleeuwen, pinguins, veel soorten roggen, waaronder adelaarsroggen en koeneusroggen in grote scholen, maar ook kleinere roggen en zelfs manta's. Grote hoeveelheden Holacanthus passer bij watertemperaturen tussen 20 en 22 graden celsius. Maar daarnaast natuurlijk haaien, want daarvoor ga je naar Galapagos. En er zitten echt meer haaien dan vliegen daar. Ik ben onder andere tegen gekomen black tip, white tip, oceanic white tip, silky shark, Galapagos shark, verpleegsterhaai, en werkelijk honderden hamerhaaien. De filmpjes met deze enorme scholen zijn echt niet gefabriceerd, er zitten er echt de hele duik tientallen tegelijk om je heen. En natuurlijk walvishaaien. Voor mij was dit de eerste keer een ontmoeting met walvishaaien, en ze zijn echt GROOT!!! Ik krijg nog kippenvel als ik eraan denk. Tijdens deze week heb ik er zelf 21 gezien, waarbij in een duik zelfs 10 stuks. Als ik het niet op video en foto had, geloofden ze me hier in Nederland nooit. Alleen ben ik de driver kwijt om de foto's naar de pc over te zetten, maar in een ander topic zal ik er enkele plaatsen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.