MARK IN THE BOX
Senior Forumlid
Dank je Mike, was leuk kennis te maken en succes met de montiplaten. Als ik een keer in de buurt van ac ben kom ik een keer naar die bijzondere visjes van je kijken.
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
mooi mark ziet er prachtig uit en ook die achterwand ldat blijft veel werk om die netjes te houden
mijn complimenten
gr robert
Dank je Mike, was leuk kennis te maken en succes met de montiplaten. Als ik een keer in de buurt van ac ben kom ik een keer naar die bijzondere visjes van je kijken.
Ik ben me er van bewust dat dit koraal veel gevoerd moet worden en dus afhankelijk is van de eigenaar. Ik heb ook bewust gewacht met dit koraal, totdat ik de tijd ervoor rijp achtte. Hij doet het in ieder geval erg goed, kan de kolonies op elk ogenblik open krijgen en er goed bij om apart te voeren met een pipet.
Hoi mark hoe gaat het met de aardbei? heb jij garnalen in je bak?
Ik heb ervaren dat dat een hele opgave word als je poets, pepermunt en bloed garnalen heb rondlopen.
m.v.g. Glenn
Jazeker, deze hoort toch wel bij de mooiste bakken hier op het forum, ziet er goed uit...uitsteeekend
Ey Mark ziet er goed uit op de foto met die kleurtjes![]()
Gr. Carry
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.