Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Project in de muur van Mark

Dank je Mike, was leuk kennis te maken en succes met de montiplaten. Als ik een keer in de buurt van ac ben kom ik een keer naar die bijzondere visjes van je kijken.

mooi mark ziet er prachtig uit en ook die achterwand ldat blijft veel werk om die netjes te houden
mijn complimenten
gr robert

Dank je Robert. Valt wel mee hoor om die achterhand schoon te houden; gewoon magneet er langs:p

Dank je Mike, was leuk kennis te maken en succes met de montiplaten. Als ik een keer in de buurt van ac ben kom ik een keer naar die bijzondere visjes van je kijken.

Je bent van harte welkom!

Ik ben me er van bewust dat dit koraal veel gevoerd moet worden en dus afhankelijk is van de eigenaar. Ik heb ook bewust gewacht met dit koraal, totdat ik de tijd ervoor rijp achtte. Hij doet het in ieder geval erg goed, kan de kolonies op elk ogenblik open krijgen en er goed bij om apart te voeren met een pipet.

Hoi mark hoe gaat het met de aardbei? heb jij garnalen in je bak?
Ik heb ervaren dat dat een hele opgave word als je poets, pepermunt en bloed garnalen heb rondlopen.

m.v.g. Glenn

Vandaag even mijn ruiten schoongemaakt, was hard nodig :o . En gelijk even wat foto's geschoten.

...............

Bijlagen

• DSCN0663.jpg
    DSCN0663.jpg
    102,6 KB · Weergaven: 21
  • DSCN0665.jpg
    DSCN0665.jpg
    100,1 KB · Weergaven: 21
  • DSCN0666.jpg
    DSCN0666.jpg
    103,1 KB · Weergaven: 23
  • DSCN0667.jpg
    DSCN0667.jpg
    103,7 KB · Weergaven: 26
Hoi mark hoe gaat het met de aardbei? heb jij garnalen in je bak?
Ik heb ervaren dat dat een hele opgave word als je poets, pepermunt en bloed garnalen heb rondlopen.

m.v.g. Glenn

Glenn,

Met de aardbei gaat het uitstekend. Ik heb diverse garnalen in mijn bak. Ik voer altijd eerst mijn vissen. In de tussentijd is de aardbei ook open gaan staan. Pas later voer ik de aardbei (ongeveer om de dag) met de pipet. Meestal laten de garnalen de aardbei wel met rust, omdat ik zorg dat ze genoeg hebben.

Grt. Mark

Dank je Jaap. Ik hou wel van wat kleurtjes :p.

Jazeker, deze hoort toch wel bij de mooiste bakken hier op het forum, ziet er goed uit...uitsteeekend

Jazeker, deze hoort toch wel bij de mooiste bakken hier op het forum, ziet er goed uit...uitsteeekend

Dank je Marcel, dat is dan wel samen met jouw bak, want jij hebt ook kleur genoeg dacht ik zo;).

Ey Mark ziet er goed uit op de foto met die kleurtjes ;)

Gr. Carry

Dank je Carry. Kleurtjes zie je ook genoeg bij Bas volgens mij:p. Ik zie nooit geen foto's van jullie bak. Tijd voor een dagboekje of hebben jullie die al?

Nog wat macro's..............

Montipora.......................

Bijlagen

• DSCN0685.jpg
    DSCN0685.jpg
    82,8 KB · Weergaven: 11
  • DSCN0682.jpg
    DSCN0682.jpg
    78,5 KB · Weergaven: 11
  • DSCN0670.jpg
    DSCN0670.jpg
    65,4 KB · Weergaven: 11
Buttons en acanthastrea's................

Bijlagen

• DSCN0677.jpg
    DSCN0677.jpg
    109,4 KB · Weergaven: 8
  • DSCN0674.jpg
    DSCN0674.jpg
    80,9 KB · Weergaven: 8
  • DSCN0671.jpg
    DSCN0671.jpg
    86,4 KB · Weergaven: 10
Aardbei..............

Bijlagen