Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Project in de muur van Mark

Heb sinds een paar maanden een aardbei koraaltje in mijn bak staan. De waardes in mijn bak zijn zo goed en stabiel de laatste tijd dat ik het wel aan durfde. Hij doet het goed ;).

Een heel mooi koraal maar heel afhankelijk van de eigenaar; zo moeten iedere dag alle kolonies gevoerd worden, weet waar je aan begint om dit koraal te houden.
Ik heb dit koraal al 7 jaar in leven in mijn aquarium en iedere dag is het een hele opgave om het te voeren, maar de aanhouder wint, veel succes, gr. marcel.

Een heel mooi koraal maar heel afhankelijk van de eigenaar; zo moeten iedere dag alle kolonies gevoerd worden, weet waar je aan begint om dit koraal te houden.
Ik heb dit koraal al 7 jaar in leven in mijn aquarium en iedere dag is het een hele opgave om het te voeren, maar de aanhouder wint, veel succes, gr. marcel.

Ik ben me er van bewust dat dit koraal veel gevoerd moet worden en dus afhankelijk is van de eigenaar. Ik heb ook bewust gewacht met dit koraal, totdat ik de tijd ervoor rijp achtte. Hij doet het in ieder geval erg goed, kan de kolonies op elk ogenblik open krijgen en er goed bij om apart te voeren met een pipet.

Oh en iedereen natuurlijk een prettig uiteinde en alvast een gelukkig nieuwjaar toegewenst.

Tot volgend jaar:p.

Grt. Mark.

:(Hele mooie aanwinst voor je bak ,hoop dat je er veel genot van mag hebben het is een pracht stukje ,en je verlichting is schiterend gr jaap

Ziet er weer goed uit Mark! Je aardbei is super mooi en een uitdaging......

Goed uiteinde!!!

Gr. Jeroen

Die montiplaten vind ik zo geweldig Mark, echt heel mooi. Ga toch eens een keer op zoek naar iets wat al zo gegroeid is want dat ministuk van mij groeit wel maar ik krijg nooit meerdere lagen over elkaar heen zoals bij jou :S Ik vind je bak echt prachtig qua opzet (blijf het zeggen) en je aardbei zal het ook vast goed gaan doen ;) Goed uiteinde en tot in het nieuwe jaar!

Zo vandaag bij Mark geweest.
Ik heb geholpen de groene montiplaat in te korten en aan andere plek te geven.
Is met ze 2 E net wat makkelijker en gezelliger
Was gezellig Mark Gr. Bas

image-2620538207.jpg

Ziet er goed uit! Staat ie nu ook een stukje lager?

Gr. Jeroen

Hey Bas, bedankt voor het assisteren:p. Was effe ploeteren maar wat een ruimte ineens.

Jeroen de platen, althans een gedeelte ervan, zijn inderdaad een stuk lager en naar achteren verhuist. De lobo die er onder stond krijgt ineens weer licht:cool:

Nu weer even opbouwen:rolleyes:

Ik heb nu ook weer een beetje zicht op mijn groene pavona:)

Ik heb trouwens nu behoorlijk wat stukken olijf groene montiplaat met paarse/lila rand over, waaronder 1 flink stuk van een cm of 20. Tevens een hele mooie grote paddestoel en een duivelsklauw van flink formaat. Ook nog een blauw/grijs steenkoraal met een aparte groepvorming. Mensen die interesse hebben geven maar een pb. Ook nog diverse andere stekken.

Ik denk zo'n dikke 1,5 uur rijden Miranda:p. Ik kom nog wel eens in Uden, kozijnen halen, maar niet op korte termijn.

Bas,

Plaat staat mooi op z'n plek daar. Bak is weer kraakhelder;). Heb net effe lijm gehaald. Ga zo weer effe wat plakken.

mooi mark ziet er prachtig uit en ook die achterwand ldat blijft veel werk om die netjes te houden
mijn complimenten
gr robert

Hi Mark, jullie aquarium staat er schitterend bij!
Bedankt voor de gastvrijheid en de stekken.

Back
Bovenaan