MARK IN THE BOX
Senior Forumlid
Hahaha. Maar misschien is het nog niet eens zo een gek idee om een koppeltje tegelvissen te nemen. Hoeven geen marcosi's te zijn, alhoewel ze heel erg mooi zijn Marjan topjes.
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Holy moly wat is jou bak al ingegroeid zeg.
Ik zeg eerst volgende dinsdag van maart met de anemoon(vereniging) bij jou langs....
Bij deze dus Mark ben jij de eerst volgende keer spreker!
Holy moly wat is jou bak al ingegroeid zeg.
Ik zeg eerst volgende dinsdag van maart met de anemoon(vereniging) bij jou langs....
Jah of een spreek beurt hahaha
Bij deze dus Mark ben jij de eerst volgende keer spreker!
Ey Mark
Ziet er goed uit
Als je tafel tevol word ken het deze kant op hoor![]()
Gr. Carry
Als je hem een paar potjes bier geeft dan stopt ie niet meer met kleppen.........![]()
Mark, mocht je werkelijk voor tegelvissen gaan kijken, dan heb ik wel een advies: kijk van te voren even op welke diepte ze leven in de natuur. Niet alle tegelvissoorten zijn geschikt om onder felle lampen te houden namelijk (dan krijg je mogelijk erg schuwe exemplaren die je weinig zult zien met een gevaar op springen of klemzwemmen als ze in paniek raken).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.