Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Project in de muur van Mark

Hey Mark,

Ziet er prachtig uit! Altijd weer genieten, ontzettend mooie kleuren en diverse koralen, super topjes

Ben benieuwd of je pincetvis het gaat halen, mooie beestjes zijn het.
Misschien dat wij die uitdaging ook ooit nog wel aan gaan :o

Wij hadden vorige week exact dezelfde ervaring met een van de oranje zandhappers, 3 dagen van kunnen genieten en daarna opeens verdwenen:mad: De ander doet het nog redelijk, maar hebben we nog niet zien eten, ondanks een zeer gevarieerd aanbod. Hopen dat het nog goed gaat komen..

We komen graag nog eens kijken als je de linker kant van je bakkie af hebt :cool:

Tot snel ;)

Blijft ook echt waanzinnig, zeker met die achtergrond.

Dank je.

De achtergrond gaat misschien binnenkort weer veranderen. Ga eens kijken of ik samen met Hans van Velzen iets moois kan maken voor onze bakken.

Hey Mark,

Ziet er prachtig uit! Altijd weer genieten, ontzettend mooie kleuren en diverse koralen, super topjes

Ben benieuwd of je pincetvis het gaat halen, mooie beestjes zijn het.
Misschien dat wij die uitdaging ook ooit nog wel aan gaan :o

Wij hadden vorige week exact dezelfde ervaring met een van de oranje zandhappers, 3 dagen van kunnen genieten en daarna opeens verdwenen:mad: De ander doet het nog redelijk, maar hebben we nog niet zien eten, ondanks een zeer gevarieerd aanbod. Hopen dat het nog goed gaat komen..

We komen graag nog eens kijken als je de linker kant van je bakkie af hebt :cool:

Tot snel ;)

Ik moet eerst maar eens bij jullie langskomen:o. Misschien aanstaande vrijdag maar eens bespreken:cool:. Moet Wouter ook voetballen?

Overigens zwemt de andere zandhapper al een maand in mijn bak en eet ook goed met de pot mee. Het blijven enorme stresskippen, vooral in het begin.

Laatst bewerkt:
Ik moet eerst maar eens bij jullie langskomen:o. Misschien aanstaande vrijdag maar eens bespreken:cool:. Moet Wouter ook voetballen?

Overigens zwemt de andere zandhapper al een maand in mijn bak en eet ook goed met de pot mee. Het blijven enorme stresskippen, vooral in het begin.

Haha, wouter speelt zeker, sterker nog, jullie spelen tegen elkaar :cool:

Rustig aan, ons aquarium kan geen kant op, we zien je vanzelf eens verschijnen :)

Goed om te horen dat jouw zandhapper het in ieder geval lekker naar zijn zin heeft, hopen dat het hier ook nog gaat lukken, daar gaan we voorlopig nog wel vanuit.

Wat staat je zandanemoon er er trouwens prachtig bij zeg!

ja ja :mad: maak ons maar weer gek met die foto's. Elke keer als ik mijn bak begin mooi te vinden komen er weer nieuwe foto's van deze onwijs, verschrikkelijke, prachtige bak................en bedankt !:p

Je bak ziet er super uit zeker in combinatie met de achterwand! Kleuren springen ook haast uit het aquarium, dat is ook precies de reden waarom ik zee aquaria zo mooi vind.

Wat ben je van plan met de achterwand?

Mark,

Bedankt voor het sterpoliep, en de cola ;) !!!
Je bak ziet er echt mooi uit en alles is mooi afgewerkt!!!

Gr. Jeroen

Hey mark ik heb even in je dagboek zitten lezen, ik moet zeggen dat je bak er super uit ziet.

Iedereen weer bedankt voor de complimenten. Ik heb gister maar eens wat foto's van bovenaf genomen met m'n eifoon. Krijg je toch weer een andere kijk op je bak :cool:.

Bijlagen

• Herschaalde kopie van IMG_0594.jpg
    Herschaalde kopie van IMG_0594.jpg
    130,7 KB · Weergaven: 19
  • Herschaalde kopie van IMG_0596.jpg
    Herschaalde kopie van IMG_0596.jpg
    125,7 KB · Weergaven: 17
  • Herschaalde kopie van IMG_0598.jpg
    Herschaalde kopie van IMG_0598.jpg
    132,8 KB · Weergaven: 18
  • Herschaalde kopie van IMG_0609.jpg
    Herschaalde kopie van IMG_0609.jpg
    147,1 KB · Weergaven: 17
  • Herschaalde kopie van IMG_0612.jpg
    Herschaalde kopie van IMG_0612.jpg
    149,6 KB · Weergaven: 18
En eentje van m'n nanootje (van bovenaf);)

Bijlagen

• Herschaalde kopie van IMG_0602.jpg
    Herschaalde kopie van IMG_0602.jpg
    141,3 KB · Weergaven: 23
Hallo Mark,

heb even de tijd genomen om weer bij te lezen. Het ziet er allemaal top uit!
Een aantal dieren komen mij toch vaag bekend voor... ;) Al zijn sommigen volgens mij wat van kleur veranderd en dat, overigens, alleen maar ten goede. Wauw!

In ieder geval erg leuk om te zien dat alles het zo goed doet.

Ziet er goed uit Mark!!!

Gr. Jeroen

weer eens een paar fotootjes..........

Kleurtjes gaan weer de goede kant op na een flinke stijging van de fosfaat en de daarmee gepaarde algen groei:(.
Snel een goede fosfaat verwijderaar ingezet en het gaat dus weer de goede kant op.

Grt. Mark

Bijlagen

• Herschaalde kopie van IMG_0967.jpg
    Herschaalde kopie van IMG_0967.jpg
    103,4 KB · Weergaven: 12
  • Herschaalde kopie van IMG_0966.jpg
    Herschaalde kopie van IMG_0966.jpg
    114,4 KB · Weergaven: 11
  • Herschaalde kopie van IMG_0963.jpg
    Herschaalde kopie van IMG_0963.jpg
    124,2 KB · Weergaven: 13
Ziet er mooi uit!!