MARK IN THE BOX
Senior Forumlid
Sorry:biggrin::biggrin::biggrin::biggrin:
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
hahaha Mark, exact hetzelfde geldt voor mij... Ik rij stad en land af en er staat een prachtige bak zowat om de hoek...Hans, tja wij hadden allang iets moeten afspreken, maar op de een of andere manier komt daar maar niets van. Heb Gerard ook al eens gesproken bij Machiel, maar ook daar is dus niets van gekomen. Misschien iets definitiefs afspreken ergens in februari? Overigens volg ik jou dagboek ook vanaf het begin. Altijd leuk om bakken en techniek en een ongeveer zelfde opstart periode te volgen. En dan ook nog eens in de buurt, ik heb vaak genoeg meer kilometertjes gereden om aqua's te bezoeken
:biggrin:.
Grt. Mark.
Mooie bak. Hoe ben je van plan de voorruit schoon te houden?
Goby de bak draait al een tijdje. Even de 1ste pagina bekijken.
Nou ja afgang, ben ook niet zoals te doen gebruikelijk begonnen met mijn dagboek199.Wat een afgang
Keek dus alleen op de tweede pagina, hoe dom![]()
Diepte is 75cm toch.Als je het zo ziet zou je dieper denken.De diepte werking heb je dan toch goed gedaan.
GR Erwin
hahaha Mark, exact hetzelfde geldt voor mij... Ik rij stad en land af en er staat een prachtige bak zowat om de hoek...
Februari lijkt me prima, behalve de 1e week; dan moet ik eventjes onder het mes. We spreken wat af; om het even of ik naar Wassenaar kom of jij naar L'dorp...
Hoi Mark,
Wat een enige reeks foto's, vooral die met je dochters.
Wat een lol hebben ze gehad met jouw nieuwe aquarium!
Enne, het echte aquariumwerk is natuurlijk ook bere-interessant.
Je hebt er een lezer bij.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.