Tanne
Tanne
Gebruik eens de speedglue van KZ, super! Foto komt er aanNee, niet gelijmd. Ik moet zeggen dat ik bijna nooit wat lijm. Ik heb altijd zo'n ruzie met die plakzooi dat ik het vaak na enkele pogingen chagrijnig de prullenbak ingooi en met een compromis genoegen neem vwb de plaatsing van een koraal.
Gr.
Tim
Super dat je de visjes nu eindelijk hebt!!
Deze visjes staan ook op mijn verlanglijstje maar die moeten helaas een tijdje wachten
Groetjes Michael
Je ziet ze zaterdag wel
Is er een reden waarom hij een deluxe of supermarine boven een cone adviseerde?
Reden is heel simpel:
Iemand die ziek is moet in zijn bed blijven en niet het hele land/twee landen door reizen. (Aisia beterschap.)
Ik zal Bas de groeten doen.
Logisch... De Cone vs de andere twee: lang verhaal, hij stelt dat de cone-schuimers door hun bouw (conische vorm) minder lucht aan kunnen en minder krachtig zijn. Hij vindt de andere twee modellen effectiever en beter af te stellen.
Hoi Tanne, ik wilde je nog hartelijk bedanken voor de leuke en informatieve ontvangst vorige week. Wij waren onder de indruk van al dat moois !
groet
jw
Graag gedaan, het was gezellig! Jullie hebben mooie koraaltjes gescoord, en ik dankzij jullie ook. Martin: bedankt nog!
Hoi Tanne,
Ik denk dat ik wel wat ideeën heb opgedaan maar weet niet of deze in de praktijk uitvoerbaar zijn. In mijn dagboek heb ik beschreven dat ik een redelijk plateau zag dat ondiep was met een stijle trapsgewijze afdaling.
Aangezien ik 2 droge overlopen heb, heb ik ook 2 zwarte zuilen aan weerskanten van de bak. Ik wil eens kijken of ik hier iets mee kan. Ik merk dat het inrichten (in het hoofd al!) best moeilijk is.
Ciao,
Marc
Ben heel benieuwd! Plateau is mooi, maar houd je dan nog wel overzicht op al je koralen?
Verder vroeg ik me wel eens af of ik nog twee carmabivisjes had... Uitval kort na aanschaf kennen we denk ik allemaal wel, maar zeker met deze visjes is dat erg zuur... De visjes zijn schuw en lastig te zien/vinden, gisteravond zag ik er één, en daarna nog één... Zijn 't dezelfde of niet? Na wat langer turen zag ik dat 't er echt twee zijn, en dat de interactie tussen de twee in elk geval niet agressief is. Erg leuk! Binnenkort probeer ik er een foto van te maken
(en nu weer aan 't werk!