U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Strak hoor , kan die voeding dat aan dubbel op?Klusje van dit weekend:
verlichting boven de isolatie quarantaine.
Bekijk bijlage 662329
Het is een lightbar 2 net als de lightbars boven de bak. Met een paar verlengkabels heb ik em erbij geprikt in de splitter van de andere bars. Geen extra voeding en draait meteen hetzelfde schema als de hoofdbak. Ideaal.
Makkelijk.Strak hoor , kan die voeding dat aan dubbel op?
Slim en mooi dat je die keuze kunt maken dan van vermogen.Makkelijk.
Bij de GHL lightbars koop je de voeding los. Je kan kiezen uit verschillende vermogens en per voeding kan je max 4 lampen aansluiten. Ik had em al aangeschaft met oog op mogelijke uitbreiding.
Het is een 320 Watt voeding waar tot nog toe maar 2 lampen van 100 Watt aanhingen. Dat is nu in totaal 240W geworden.
Nu is het pas écht zonnig in de middag
Bekijk bijlage 663967
Indrukwekkend! En mooi te zien dat de gemmatum in de groep is opgenomen!Nu is het pas écht zonnig in de middag
Bekijk bijlage 663967
Moet je nagaan wat een onnatuurlijke blauwe bende de standaard is geworden tegenwoordig.Dat is een flinke ommezwaai qua kleurtemperatuur![]()
Zeker waar , mijn inziens ook weinig tot geen nut , en tis niet om aan te zien .Moet je nagaan wat een onnatuurlijke blauwe bende de standaard is geworden tegenwoordig.
Eén lamp is 270 Watt en dat is vergelijkbaar met 500 Watt HQI.Zeker waar , mijn inziens ook weinig tot geen nut , en tis niet om aan te zien .
Lijkt me een hele mooie lamp , echt een vol spectrum en nog wat UV erbij , alleen spijtig (in mijn geval) dat ie weinig tot geen warmte opwekt (die warmte heb ik nodig om mijn bak op te warmen)
Qua prijs vind ik het nog te doen , +-850 , ik wissel denk ik al de helft van dat bedrag per jaar ....
Heb je al een idee welke oppervlakte 1 lamp kan belichten (sterk belicht) ?
Spreid ie verder uit dan bv. HQI ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.