U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
ligt het nog op dezelfde plaatsVanavond bij Jos wat Chaeto wieren gehaald voor het refugium.
Tevens een paar schijfanemoontjes gekregen. Deze in de bak op stenen bij de bodem neergelegd. Nu afwachten of ze blijven liggen.
Bekijk bijlage 656472
ze zijn verder openJa, gelukkig wel. Ze liggen nagenoeg nog op dezelfde plek.
Bekijk bijlage 656519

Fijn dat je er weer plezier in hebtGisteren bij Twan geweest. Daar begint het aquarium nu ook beter te draaien.
Mijn vissen zijn bij hem terecht gekomen op 5 april. Bijna al "mijn vissen" hebben de lekkage goed overleefd. Enkele Anthiassen en een anemoonvisje hebben het helaas niet gered.
Van Twan een 2-tal stekjes gekregen om uit te proberen. Het betreft een paddestoelleder en een ledergorgoon.
Vanmorgen stonden ze redelijk goed uit.
Krijg weer echt plezier in de bak.
Bekijk bijlage 656545
Bekijk bijlage 656546
Ja hoor, ik houd ze nu wel meteen bij.Durf je weer bet de buttons beginnen?![]()

Dat is vervelend , zit er geen interne zekering in ?De KH-Director is er mee gestopt. Het apparaat doet niets meer. Het apparaat reageert nergens meer op, kortom krijgt geen spanning meer. Volgens mij valt het apparaat nog in de garantietermijn van 2 jaren. Morgen maar eens contact opnemen met de verkoper.
Ojee, klinkt als (interne) lekkage…De KH-Director is er mee gestopt. Het apparaat doet niets meer. Het apparaat reageert nergens meer op, kortom krijgt geen spanning meer. Volgens mij valt het apparaat nog in de garantietermijn van 2 jaren. Morgen maar eens contact opnemen met de verkoper.
Niet dat ik weet.Dat is vervelend , zit er geen interne zekering in ?
@Erbe2307 rené ?
Het apparaat heb ik op 5 april leeg laten pompen. Toen ook de elektrode eruit gehaald en deze goed opgeborgen. Het apparaat is vrijdagavond weer in gebruik genomen. Zaterdag in de loop van de ochtend uitgevallen.Ojee, klinkt als (interne) lekkage…
Niet dat ik weet.
Precies, mocht de seal rond de sensor een beetje lekken, dan is dat een termijn waarop ik problemen zou verwachten.Het apparaat heb ik op 5 april leeg laten pompen. Toen ook de elektrode eruit gehaald en deze goed opgeborgen. Het apparaat is vrijdagavond weer in gebruik genomen. Zaterdag in de loop van de ochtend uitgevallen.
Ik heb geen sporen van zout gezien, vanmorgen nog extra op gecontroleerd.Precies, mocht de seal rond de sensor een beetje lekken, dan is dat een termijn waarop ik problemen zou verwachten.
Als dit zo is dan zou je wat vochtsporen/zout aanslag in de plastic onderrand moet zien.
Wat ik mij ook meen te herinneren is dat een klep in het apparaat kan blijven kleven en door de oplopende druk een slangetje in het apparaat los kan schieten. Maar dat zou je dan eerder direct bij het opnieuw in gebruik nemen verwachten.
De wartel zat en zit gewoon vast.Je kan ook de wartel los gedraaid hebben met het demonteren van de elektrode.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.