U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Check je opvoer uitlaat in je aquarium. Deze zit standaard denk ik niet vast gelijmd. Daar kwam ik achter toen ik de opvoerpomp op 100% had gezet en de koppelstukjes losschoten.... Niet aan te radenVrijdag een mailtje van AquaLife gehad met de mededeling dat men volop bezig was met mijn aquarium. Ik schat dat de bak begin juli geleverd gaat worden.
Bij Red Sea zitten alle buizen niet gelijmd, maar geschroefd. Ben benieuwd hoe dit bij de nieuwe bak van AquaLife is.Check je opvoer uitlaat in je aquarium. Deze zit standaard denk ik niet vast gelijmd. Daar kwam ik achter toen ik de opvoerpomp op 100% had gezet en de koppelstukjes losschoten.... Niet aan te radenverder zijn het schitterende bakken.
Niet alvast gaan scapen?Inmiddels is het oude levend steen nu helaas dood steen.
Al het steen ligt nu klaar in de tuin om na 9 juli gebruikt te gaan worden in mijn nieuwe aquarium.
Bekijk bijlage 654819
Lijkt er wel wat op hé zo hahaNiet alvast gaan scapen?
Komt wel als de bak staat. Mooi opbouwen in de bak, dat vind ik toch iets handiger.Niet alvast gaan scapen?
Beetje veel berlijnse muur zoLijkt er wel wat op hé zo haha![]()
Je was precies op tijd met bestellen , aqualife is voorlopig effe druk met 150 bakken voor artis te makenNog een weekje en dan......
Alles staat mooi ingepakt klaar bij AquaLife.Bekijk bijlage 655206Bekijk bijlage 655207Bekijk bijlage 655208
Dat klopt helemaal. Mijn bak was het laatste project voor de zomer. Bovendien hebben ze dadelijk ook vakantie.Je was precies op tijd met bestellen , aqualife is voorlopig effe druk met 150 bakken voor artis te maken![]()

Siliconen slang is besteld. Zal dinsdag wel bezorgd worden.Ga je de opvoerslang nog vervangen ?
Deze bevat weekmakers.
En silicone slang maakt het geheel ook stiller.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.