U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Mooie koraaltjes.Gisteren even bakkie gedaan bij @Jack ravensbergen
Altijd gezellig om met echte fanatieke hobbyisten te kletsen.
Natuurlijk niet met lege handen vertrokken...
Bedankt Jack!
Bekijk bijlage 565491Bekijk bijlage 565492Bekijk bijlage 565493Bekijk bijlage 565494Bekijk bijlage 565495Bekijk bijlage 565496
Wordt het toch nog een sps dominated tankGisteren even bakkie gedaan bij @Jack ravensbergen
Bedankt Jack!
Bekijk bijlage 565491Bekijk bijlage 565492Bekijk bijlage 565493Bekijk bijlage 565494Bekijk bijlage 565495Bekijk bijlage 565496
Ja, met zulke "stekjes" welWordt het toch nog een sps dominated tank![]()
Hey Marcel,Hee Patrick wat gaaf. Ik zal dit een keer per PM met je bespreken maar kan ik een keer bij jou bak komen kijken lijkt me leuk, neem ik gelijk een aantal turboslakken voor je mee
Eigenlijk wel he? En als ik het zo zie groeien bij anderen dan is het toch ook wel heel mooi...Gaaf man! Die scape schreeuwde ook om sps![]()
Eigenlijk wel he? En als ik het zo zie groeien bij anderen dan is het toch ook wel heel mooi...
Dat is ook de bedoeling. Geen kleine stokjes en alleen maar stekken trekken. Volle grote kolonies!100%! Ik vind jouw scape ook echt mooi ruim opgezet. Dan heeft sps mooi de ruimte om flinke colonies te vormen!
Bak stond er erg goed bij. Was wel even spannend, de bak had een nieuwe verzorgster..Hoe stond je bak erbij na een weekje niet kijken
Je bent de bak lekker aan het vullen hoor! En ik hoor al een liedje opkomen die me veel doet denken aan jouw... Let it grow, LET IT GROOOWW!![]()
@JL92 en @Patrick_NL wat is jullie visie op dit, het is pas op de markt past in een waterbox 60, ik loop hier erg warm voor en kost bij aquacompleet iets meer dan 100 euro.Ben heel benieuwd als alles gaat groeien.
Zeker leuk spul hoor! Wel in combi met wat levend steen enzo, want het is gewoon keramiek spul. Ik heb er ook naar gekeken om de scape er mee te verrijken, maar kan (nog) geen ideale plek er voor vinden.@JL92 en @Patrick_NL wat is jullie visie op dit, het is pas op de markt past in een waterbox 60, ik loop hier erg warm voor en kost bij aquacompleet iets meer dan 100 euro.
Ja daarom ! Dank voor je feedbackZeker leuk spul hoor! Wel in combi met wat levend steen enzo, want het is gewoon keramiek spul. Ik heb er ook naar gekeken om de scape er mee te verrijken, maar kan (nog) geen ideale plek er voor vinden.
Als je de ruimte / scape er voor hebt en je vindt het mooi: zeker doen!
Die stroming onder de stenen door is zo'n verrijking ten opzichte van een "berlijnse muur"..
Das verplicht ... hij moet nog een keer terugkomen voor de restWordt het toch nog een sps dominated tank![]()
Graag gedaan patrick , alhoewel die eerste foto , dat "stekje" bleuberry pie niet helemaal de bedoeling was....Gisteren even bakkie gedaan bij @Jack ravensbergen
Bedankt Jack!
Die verdween zo maar in m'n broekzakGraag gedaan patrick , alhoewel die eerste foto , dat "stekje" bleuberry pie niet helemaal de bedoeling was....![]()
Sommige hebben altijd strontmazzel...Die verdween zo maar in m'n broekzak![]()
Zeker leuk spul hoor! Wel in combi met wat levend steen enzo, want het is gewoon keramiek spul. Ik heb er ook naar gekeken om de scape er mee te verrijken, maar kan (nog) geen ideale plek er voor vinden.
Als je de ruimte / scape er voor hebt en je vindt het mooi: zeker doen!
Die stroming onder de stenen door is zo'n verrijking ten opzichte van een "berlijnse muur"..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.