Tika
ZeewaterForum lid
Wat ik zelf jammer vindt hieraan is dat er zo een grote zwarte houder dan 1 zij raam bijna totaal bedekt .Niks aan toe te voegen.
Zou wel kunnen als bak bijna in een hoek staat en je toch niet van die kant erin kan kijken.
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Wat ik zelf jammer vindt hieraan is dat er zo een grote zwarte houder dan 1 zij raam bijna totaal bedekt .Niks aan toe te voegen.
Vast zetten aan de droogkamer ;-)Wat ik zelf jammer vindt hieraan is dat er zo een grote zwarte houder dan 1 zij raam bijna totaal bedekt .
Zou wel kunnen als bak bijna in een hoek staat en je toch niet van die kant erin kan kijken.
Koraal in je zak steken, je bent toch niet de beruchte Romberg koraaldief ?Die verdween zo maar in m'n broekzak![]()
Speciale aangepaste zakken in m'n jas met plastic coating en een laagje water..Koraal in je zak steken, je bent toch niet de beruchte Romberg koraaldief ?
![]()
Koraaldief in kraag gegrepen
DELFT – Personeel van Aquariumhuis Romberg heeft donderdag een dief in de kraag gegrepen en overgedragen aan de politie. "Deze man kwam al maanden wekelijks bij ons langs", vertelt eigenaar Sven Rom..www.delftopzondag.nl
Neem volgende keer maar wat extra's mee dan, ik hou me aanbevolen (alles mag, zolang het maar geen sps isSpeciale aangepaste zakken in m'n jas met plastic coating en een laagje water..
Je moet wat met de huidige abnormale prijzen..![]()
Komt goed, het slechte weer komt er aan, dan kan ik m'n extra lange jas aanNeem volgende keer maar wat extra's mee dan, ik hou me aanbevolen (alles mag, zolang het maar geen sps is)
Zo man wat mooi zeg !!! Echt prachtig en niet via de jas-zak-methode tot je gekomenAltijd leuk als de nieuwe aanwinst direct mooi open staat
Bekijk bijlage 565953
En nee, deze heb ik niet in m'n jaszak laten glijden..![]()
Hij staat er net zo bij als hoe je hem meenam bij me veel plezier ermee. (En nee netjes afgerekend)Altijd leuk als de nieuwe aanwinst direct mooi open staat
Bekijk bijlage 565953
En nee, deze heb ik niet in m'n jaszak laten glijden..![]()
Prachtig stuk! En nu rustig laten groeienHij staat er net zo bij als hoe je hem meenam bij me veel plezier ermee. (En nee netjes afgerekend)
Gaat vanzelf mama hier is nog lekker volPrachtig stuk! En nu rustig laten groeien![]()

Geen gek idee om er tijdelijk een halve fles over te zetten. Weer wat geleerd.Niet alleen maar rozegeur en manenschijn.
De duncanopsomnia heeft zn poliepen weer terug getrokken.
Vorige week ook al, toen had ik er een halve colafles overheen gezet waarna hij weer terug kwam.
Ik verdenk m'n vossekop ervan om er stiekem van te knabbelen...
Er is weinig alg in de bak, maar ik voer 3 keer per dag afwisselend vlok en diepvries en om de dag / 2 dagen hang ik er een flinke vel nori in.
Toch maar wat vaker die nori plaatsen, denk ik..
Bekijk bijlage 566135
Ziet er goed uit PatrickGisteren even bakkie gedaan bij @Jack ravensbergen
Altijd gezellig om met echte fanatieke hobbyisten te kletsen.
Natuurlijk niet met lege handen vertrokken...
Bedankt Jack!
Bekijk bijlage 565491Bekijk bijlage 565492Bekijk bijlage 565493Bekijk bijlage 565494Bekijk bijlage 565495Bekijk bijlage 565496

Prima! Ze groeien al wel, dus dat gaat goed komen!Ziet er goed uit Patrick, nu alles lekker laten groeien.
PS. Mocht je met de tijd hier een stekje van over hebben hou ik mij aanbevolenBekijk bijlage 566317
Dat zijn de beruchteZiet er goed uit Patrick, nu alles lekker laten groeien.
PS. Mocht je met de tijd hier een stekje van over hebben hou ik mij aanbevolenBekijk bijlage 566317
Ps... zijn keurig netjes afgerekent hoor.Dat zijn de beruchte![]()
Dit zijn de Ultra Convict Steals, uiterst zeldzaam.Dat zijn de beruchte![]()
Praat toch gewoon Latijns man…Dit zijn de Ultra Convict Steals, uiterst zeldzaam.
Zal wel een stekje voor je maken als het zo ver is, Jack![]()
nice quod et ridiculam....Praat toch gewoon Latijns man…
Zoanthus species.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.