Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Reef at sea

Hoe stond je bak erbij na een weekje niet kijken 😜
Je bent de bak lekker aan het vullen hoor! En ik hoor al een liedje opkomen die me veel doet denken aan jouw... Let it grow, LET IT GROOOWW! 🤣🤙🏽

Hee Patrick wat gaaf. Ik zal dit een keer per PM met je bespreken maar kan ik een keer bij jou bak komen kijken lijkt me leuk, neem ik gelijk een aantal turboslakken voor je mee

Hee Patrick wat gaaf. Ik zal dit een keer per PM met je bespreken maar kan ik een keer bij jou bak komen kijken lijkt me leuk, neem ik gelijk een aantal turboslakken voor je mee
Hey Marcel,

Daar zat ik ook al aan te denken, even binnenkort een afspraak plannen!
Ben ook erg benieuwd naar jouw bak in levende lijven

Gaaf man! Die scape schreeuwde ook om sps 😬👍

Eigenlijk wel he? En als ik het zo zie groeien bij anderen dan is het toch ook wel heel mooi...

100%! Ik vind jouw scape ook echt mooi ruim opgezet. Dan heeft sps mooi de ruimte om flinke colonies te vormen!

Ben heel benieuwd als alles gaat groeien 😀.

Hoe stond je bak erbij na een weekje niet kijken 😜
Je bent de bak lekker aan het vullen hoor! En ik hoor al een liedje opkomen die me veel doet denken aan jouw... Let it grow, LET IT GROOOWW! 🤣🤙🏽
Bak stond er erg goed bij. Was wel even spannend, de bak had een nieuwe verzorgster..
Natuurlijk de ruiten vol alg, maar dat is zo opgelost.
Dat weekje weg heb ik me gelukkig ook nog een beetje kunnen vermaken met zout water 😉

Wel een beetje beurs na die week, kinderen en een wildwaterbaan is leuk, tot je eind van de week meer op een smurf lijkt dan een mens 😅👍

@JL92 en @Patrick_NL wat is jullie visie op dit, het is pas op de markt past in een waterbox 60, ik loop hier erg warm voor en kost bij aquacompleet iets meer dan 100 euro.
Zeker leuk spul hoor! Wel in combi met wat levend steen enzo, want het is gewoon keramiek spul. Ik heb er ook naar gekeken om de scape er mee te verrijken, maar kan (nog) geen ideale plek er voor vinden.
Als je de ruimte / scape er voor hebt en je vindt het mooi: zeker doen!
Die stroming onder de stenen door is zo'n verrijking ten opzichte van een "berlijnse muur"..

Zeker leuk spul hoor! Wel in combi met wat levend steen enzo, want het is gewoon keramiek spul. Ik heb er ook naar gekeken om de scape er mee te verrijken, maar kan (nog) geen ideale plek er voor vinden.
Die stroming onder de stenen door is zo'n verrijking ten opzichte van een "berlijnse muur"..
Ja daarom ! Dank voor je feedback

Niks aan toe te voegen 😬.

Back
Bovenaan