Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Kitwerk met lucht - Nick's aquaria

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het zijn wel steeds dezelfde bakken die dat terug komen nooit geen nieuwe foto's of dergelijke.

Ook moet het juist lukken dat het de foto van de bak is van onze zekere Ilse dat hem zo verdedigt. 😂🤣
Hij schrijft in de advertentie op marktplaats dat hij ook gebogen glazen aquaria kan maken is er iemand die dit durft te bestellen ?

Heb je niet gelezen in de kleine letters staat er dat hij enkel verrantwoordelijk is tot aan de deur.
Alles daar achter van beschadegingen of krassen is niet meer onder zijn verantwoordelijkheid.
Dus als hij in de plastiek zit en je draagt de bak binnen op zijn plek verwijderd de plastiek hoei een kras.
Kan hij zeggen a die was er ni is uw eigen schuld na de voordeur.

Reactie van Rick…….

Bijlagen

• 64935A33-84BB-4689-ADF7-A71C72C686A3.png
    64935A33-84BB-4689-ADF7-A71C72C686A3.png
    358,6 KB · Weergaven: 164
Misschien tijd om aangifte te doen tegen Nick?
Oplichting, fraude, bedreiging, smaad... wat hebben we nog meer?
We kunnen het Nick echt heel moeilijk maken hoor. Wat dacht je van witwaspraktijken en gesjoemel met de belasting? Als hij lastig blijft doen kunnen we hem op verschillende punten pakken. De belastingdienst heeft zelfs een speciale plek om belastingfraude aan te melden. En verder zijn er nog wel een aantal punten die we kunnen gebruiken als het nodig is. Maar denk dat meneer Nick daar niet op zit te wachten… als ik Nick / Ilse was zou ik me maar rustig houden en ver van dit forum blijven. Alles wat hij typt en mailt zal tegen hem gebruikt gaan worden wanneer dat nodig is. Wij staan pal achter onze forum vrienden!

Beste iedereen,
Als jong volwassene ben ik nu ca 2 jaar bezig om een eigen bedrijfje op te zetten in de (maatwerk) aquariumbouw. In het verleden zijn er fouten gemaakt, waarvan ik geleerd heb en ik heb de kwaliteit hiervoor verbeterd (zoals het investeren in machines/materiaal). Nu ben ik jong en heb ik nog niet de levenservaring om mij hier tegen te wapenen. Dus bij deze: excuses voor mijn oprispingen en slechte communicatieve vaardigheden. De kwestie met de bak is inmiddels bij iedereen wel bekend en daar wil ik eigenlijk verder ook niet op inhaken. Ik heb verzaakt in de communicatie en zie dit als een levensles. Wat betreft de financiële afhandeling, heb ik dit naar eer en geweten afgehandeld conform mijn algemene voorwaarden. Nu blijkt dat door handelen van mij en regelgeving waarvan ik niet op de hoogte was, ik er finaal naast zit op diverse punten en hoe ik het heb afgehandeld, werkt het nu tegen mij. Ik wil graag leren van mijn fouten, en bied wederom mijn excuses aan, hoe moeilijk ik het ook vind. Ik begrijp dat iedereen het liefst ziet dat beide kopers het volledige bedrag terug krijgen, om financiële redenen kan ik dit op dit moment niet. Ik ga dan ook beide kopers benaderen en een voorstel doen voor een oplossing, hoe vervelend, oneerlijk en hoe moeilijk ik het ook vind. Ik wil graag bedrijfsmatig doorzetten en het minste wat ik kan gebruiken is een shitload aan negatieve berichten ( die helaas nooit meer van internet verdwijnen ), dus ik hoop ook dat dit bericht enige vertrouwen kan geven voor in de toekomst. Ik zal hier verder niet meer reageren maar mochten er nog vragen opmerkingen of iets anders zijn dan ben ik per mail via nicksaquaria@hotmail.com te bereiken. Verder is iedereen van harte welkom bij mij in de werkplaats om te bekijken wat voor aquaria ik nu eigenlijk maak (mogelijk dat dit toch een beter of ander beeld geeft) Mvg Nick

Beste iedereen,
Als jong volwassene ben ik nu ca 2 jaar bezig om een eigen bedrijfje op te zetten in de (maatwerk) aquariumbouw. In het verleden zijn er fouten gemaakt, waarvan ik geleerd heb en ik heb de kwaliteit hiervoor verbeterd (zoals het investeren in machines/materiaal). Nu ben ik jong en heb ik nog niet de levenservaring om mij hier tegen te wapenen. Dus bij deze: excuses voor mijn oprispingen en slechte communicatieve vaardigheden. De kwestie met de bak is inmiddels bij iedereen wel bekend en daar wil ik eigenlijk verder ook niet op inhaken. Ik heb verzaakt in de communicatie en zie dit als een levensles. Wat betreft de financiële afhandeling, heb ik dit naar eer en geweten afgehandeld conform mijn algemene voorwaarden. Nu blijkt dat door handelen van mij en regelgeving waarvan ik niet op de hoogte was, ik er finaal naast zit op diverse punten en hoe ik het heb afgehandeld, werkt het nu tegen mij. Ik wil graag leren van mijn fouten, en bied wederom mijn excuses aan, hoe moeilijk ik het ook vind. Ik begrijp dat iedereen het liefst ziet dat beide kopers het volledige bedrag terug krijgen, om financiële redenen kan ik dit op dit moment niet. Ik ga dan ook beide kopers benaderen en een voorstel doen voor een oplossing, hoe vervelend, oneerlijk en hoe moeilijk ik het ook vind. Ik wil graag bedrijfsmatig doorzetten en het minste wat ik kan gebruiken is een shitload aan negatieve berichten ( die helaas nooit meer van internet verdwijnen ), dus ik hoop ook dat dit bericht enige vertrouwen kan geven voor in de toekomst. Ik zal hier verder niet meer reageren maar mochten er nog vragen opmerkingen of iets anders zijn dan ben ik per mail via nicksaquaria@hotmail.com te bereiken. Verder is iedereen van harte welkom bij mij in de werkplaats om te bekijken wat voor aquaria ik nu eigenlijk maak (mogelijk dat dit toch een beter of ander beeld geeft) Mvg Nick
Sorry Nick, als bedrijf heb je nou eenmaal kapitaal nodig. Dat je spruiten moet gaan plukken om de gedupeerden terug te betalen is niet hun probleem. Ga maar een lening aan en stel ze kosteloos. Je gaat hier geen greintje medeleven krijgen.
Jong of niet, je bent volwassen. Je hebt een bedrijf, dan horen de wetten en regels er bkj en kan je niet zelf maar wat verzinnen.

Mooi topic daar op Tweakers! :ROFLMAO:
Beste iedereen,
Dit komt natuurlijk wel heel zwakjes over nadat je in dat Tweakers topic op elke mogelijk wijze hebt geprobeerd onder je verantwoordelijkheden uit te komen. En dan vooral natuurlijk dat je gedupeerden als het aan jou ligt geen enkele vorm van schadevergoeding wil geven behalve een ''excuusbrief''.

Ja wat moet je nu van deze reactie vinden? Pijnlijk. Heel pijnlijk. Pijnlijk in de zin van, je merkt dat het niet gemeend is. Tussen neus en lippen wordt er ook nog gezegd dat het oneerlijk is. Je vind jezelf niet volwassen genoeg om je hiertegen te “wapenen”.
Dit is je hele probleem, je moet van deze instelling af. Klant is koning, die behoor je zo te behandelen en niet tegen te wapenen!

Op tweakers heb je ook meermaals geprobeerd om dit forum, specifiek dit topic, de schuld te geven van alles. Alle goedbedoelde adviezen worden genegeerd en als slok op de borrel wordt het beheer van dit forum bedreigd.
Nee, dit is echt een heel slap aftreksel van hoe je het eigenlijk zou moeten oplossen.

Och jeetje toch. Ik vind het oprecht heel vervelend hoe dit nu loopt met het eerste bedrijf van een jong en onervaren iemand.
Ik gun Nick hoe koppig, eigenwijs en onredelijk ook een doorstart, weliswaar net iets minder dan dat ik de gedupeerden schadeloosstelling gun.

Echter als je dan uiteindelijk inziet wat je fout hebt gedaan, je bedrijf wilt redden en hier serieus door het stof wilt gaan, doe dat dan met een eigen brief en geen copy-paste van iemand anders waar je nota bene wel nog even de zin over volledige compensatie van de gedupeerden uit hebt gehaald... Geloofwaardigheid is op deze manier ver te zoeken...

Aldaar valt te lezen:
" ...
Om maar een opzetje te geven, misschien heb je er wat aan:

Beste iedereen,
Als jong volwassene ben ik nu x aantal jaar bezig om een eigen bedrijfje op te zetten tegen een betaalbare prijs. In het verleden zijn er fouten gemaakt, waarvan ik geleerd heb en ik heb de kwaliteit hiervoor verbeterd (zoals het investeren in machines/materiaal). Nu ben ik jong en heb ik nog niet de levenservaring om mij hier tegen te wapenen. Dus bij deze: excuses voor mijn oprispingen en communicatieve vaardigheden. De kwestie met de bak is inmiddels bij iedereen wel bekend en daar wil ik eigenlijk verder ook niet op inhaken. Ik heb verzaakt in de communicatie en zie dit als een levensles. Wat betreft de financiële afhandeling, heb ik dit naar eer en geweten afgehandeld conform mijn algemene voorwaarden. Nu blijkt dat door handelen van mij en regelgeving waarvan ik niet op de hoogte was, ik er finaal naast zit op diverse punten en hoe ik het heb afgehandeld, werkt het nu tegen mij. Ik wil graag leren van mijn fouten, en bied wederom mijn excuses aan, hoe moeilijk ik het ook vind. Ik begrijp dat iedereen het liefst ziet dat beide kopers het volledige bedrag terug krijgen, om financiële redenen kan ik dit op dit moment niet. Ik ga dan ook beide kopers benaderen en een voorstel doen tot volledige terugbetaling, hoe vervelend, oneerlijk en hoe moeilijk ik het ook vind. Ik wil graag bedrijfsmatig doorzetten en het minste wat ik kan gebruiken is een shitload aan negatieve berichten ( die helaas nooit meer van internet verdwijnen ), dus ik hoop ook dat dit bericht enige vertrouwen kan geven voor in de toekomst . Mvg Nick."

En zo schiet ie zichzelf (al)weer in de voet...

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan