Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Kitwerk met lucht - Nick's aquaria

Status
Niet open voor verdere reacties.
op het aquaforum kon hij zijn acount nog verwijderen en zijn schaden beperken. hier kan dat niet dus het beheer bedreigen.
waarom hem al meer dan een jaar geleden duidelijk is gemaakt dat hij fout bezig was hoe kun je hier niet van leren en het zo ver laten komen ?

Dat gaat gezellig worden op vivarium haha
Ik ga graag met @Patrick_NL en @Erbe2307 een kopje koffie drinken om eens te praten over aquariumbouw
Gaat sowieso heel gezellig worden!
Maar laten we het niet hebben over aquariumbouw, tenzij het jouw plannen zijn voor en grotere bak ;)

Een goeie kop koffie met een leuke babbel is altijd gezellig 👍.

op een aquariumbeurs (Vivarium??) gaan staan na dit alles lijkt me niet de beste manier om reclame voor je zaak te maken. Dat wordt dan de stand waar mensen komen kijken naar "die Nick waar zoveel over te doen is geweest".
Idd nu heb je wel een naam maar plakt er nog geen gezicht op.
Nu zou hij op vivarium kunnen rondlopen en de meeste zullen hem niet kennen.

Een goeie kop koffie met een leuke babbel is altijd gezellig 👍.

Idd nu heb je wel een naam maar plakt er nog geen gezicht op.
Nu zou hij op vivarium kunnen rondlopen en de meeste zullen hem niet kennen.
Hij wil er gaan staan met een stand las ik vandaar daar even een bakkie doen

Gezellig een bakje doen op het vivarium kan nooit kwaad natuurlijk. Misschien komen er wel niets vermoedende potentiële klanten die nog geen lid zijn van dit prachtige forum bomvol leuke topics.
Shirtje aan met een QR-code die verwijst naar dit topic?

Dat is alvast een stap, maar nu ik
Je toch spreek geef ook eens een reactie op de dreigementen richting onze gewaardeerde forumbeheerder @Jan Harbers ……. wat vind je daar zelf van openbaar gaan lopen dreigen om met een groepje vrienden even bij hem langs te gaan. Besef je wat dit met mensen doet, zeker in deze tijd ?
Ik denk dat wij het vivarum moeten inlichten dat hij vooruit moet betalen !!en waarschuwen voor deze vreemde vogel hij gaat in paniek nu van onder naar boven !
Dit zijn gewoon uitvluchten ,dit kom ik vaak tegen als een klant ,helaas een advocaat krijgen ivm een incasso .ivm wanbetaler

Laten we hopen van wel. In Nederland is het toch ook al niet meer verplicht van een mondmasker te dragen dacht ik nee?
Mondmaskers niet meer ! Afstand houden aan bevolen 1.5 m

Laten we hopen van wel. In Nederland is het toch ook al niet meer verplicht van een mondmasker te dragen dacht ik nee?
Sinds ze dat ingevoerd hebben is Nederland weer donkerrood gekleurd..
Nu zeg ik niet dat het puur door die mondkapjes komt, er waren nog wel wat andere beperkingen die opgeheven werden. Maar of het zomaar open gaat... ik vrees er voor.

Nee sinds er weer gefeest moch worden is het weer fout gegaan .
De mondkapjes waren al eerder afgeschaft en toen ging het gewoon nog goed

Sinds ze dat ingevoerd hebben is Nederland weer donkerrood gekleurd..
Nu zeg ik niet dat het puur door die mondkapjes komt, er waren nog wel wat andere beperkingen die opgeheven werden. Maar of het zomaar open gaat... ik vrees er voor.
Het waren vooral de clubs waarbij mensen met valse vaccinatie en valse testbewijzen naartoe gingen en iedereen gingen besmetten. Gelukkig zijn Nu de cijfers weer aan het dalen, dus vingers🤞

Sorry kopen ze niks voor.

Maar zonder gedoe. Je doet me sterk denken aan een ongeleid projectiel. Je vliegt alle kanten op zonder een daadwerkelijk doel.
Na Tweakers gelezen te hebben breekt mij de klomp. Ik had mezelf voorgenomen niet te reageren in dit topic. Echter heeft je bericht werkelijk 0 inhoudelijke waarde na deze hele situatie.
De kapitein verlaat als laatste het schip, dat snap ik, alleen is dit schip volgens mij 3 weken geleden al gezonken...Als dit jouw "bail out" is dan heb je geloof ik weinig ten harte genomen van de Tweakers.

Diep zonde, het blijft mooi werk...

Sorry kopen ze niks voor.

Maar zonder gedoe. Je doet me sterk denken aan een ongeleid projectiel. Je vliegt alle kanten op zonder een daadwerkelijk doel.
Na Tweakers gelezen te hebben breekt mij de klomp. Ik had mezelf voorgenomen niet te reageren in dit topic. Echter heeft je bericht werkelijk 0 inhoudelijke waarde na deze hele situatie.
De kapitein verlaat als laatste het schip, dat snap ik, alleen is dit schip volgens mij 3 weken geleden al gezonken...Als dit jouw "bail out" is dan heb je geloof ik weinig ten harte genomen van de Tweakers.

Diep zonde, het blijft mooi werk...
Vind het wel een leuke woordspeling..
'Nu breekt m'n klomp'.. 😅

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan