U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
En met de rest ?Ik heb met beide klanten inmiddels contact opgenomen en ik ga ervanuit dat ik er met hun wel uit ga komen.
Gaat sowieso heel gezellig worden!Dat gaat gezellig worden op vivarium haha
Ik ga graag met @Patrick_NL en @Erbe2307 een kopje koffie drinken om eens te praten over aquariumbouw
Idd nu heb je wel een naam maar plakt er nog geen gezicht op.op een aquariumbeurs (Vivarium??) gaan staan na dit alles lijkt me niet de beste manier om reclame voor je zaak te maken. Dat wordt dan de stand waar mensen komen kijken naar "die Nick waar zoveel over te doen is geweest".
Hij wil er gaan staan met een stand las ik vandaar daar even een bakkie doenEen goeie kop koffie met een leuke babbel is altijd gezellig.
Idd nu heb je wel een naam maar plakt er nog geen gezicht op.
Nu zou hij op vivarium kunnen rondlopen en de meeste zullen hem niet kennen.
Vraag ik me ook af, maar dan zijn we ook weer 4 maanden verderGaat die hele Vivarium wel door met al die corona-maatregelen?
Gezellig een bakje doen op het vivarium kan nooit kwaad natuurlijk. Misschien komen er wel niets vermoedende potentiële klanten die nog geen lid zijn van dit prachtige forum bomvol leuke topics.Dat gaat gezellig worden op vivarium haha
Ik ga graag met @Patrick_NL en @Erbe2307 een kopje koffie drinken om eens te praten over aquariumbouw
Shirtje aan met een QR-code die verwijst naar dit topic?Gezellig een bakje doen op het vivarium kan nooit kwaad natuurlijk. Misschien komen er wel niets vermoedende potentiële klanten die nog geen lid zijn van dit prachtige forum bomvol leuke topics.
Ik denk dat wij het vivarum moeten inlichten dat hij vooruit moet betalen !!en waarschuwen voor deze vreemde vogel hij gaat in paniek nu van onder naar boven !Dat is alvast een stap, maar nu ik
Je toch spreek geef ook eens een reactie op de dreigementen richting onze gewaardeerde forumbeheerder @Jan Harbers ……. wat vind je daar zelf van openbaar gaan lopen dreigen om met een groepje vrienden even bij hem langs te gaan. Besef je wat dit met mensen doet, zeker in deze tijd ?
Laten we hopen van wel. In Nederland is het toch ook al niet meer verplicht van een mondmasker te dragen dacht ik nee?Gaat die hele Vivarium wel door met al die corona-maatregelen
Mondmaskers niet meer ! Afstand houden aan bevolen 1.5 mLaten we hopen van wel. In Nederland is het toch ook al niet meer verplicht van een mondmasker te dragen dacht ik nee?
Sinds ze dat ingevoerd hebben is Nederland weer donkerrood gekleurd..Laten we hopen van wel. In Nederland is het toch ook al niet meer verplicht van een mondmasker te dragen dacht ik nee?
Het waren vooral de clubs waarbij mensen met valse vaccinatie en valse testbewijzen naartoe gingen en iedereen gingen besmetten. Gelukkig zijn Nu de cijfers weer aan het dalen, dus vingersSinds ze dat ingevoerd hebben is Nederland weer donkerrood gekleurd..
Nu zeg ik niet dat het puur door die mondkapjes komt, er waren nog wel wat andere beperkingen die opgeheven werden. Maar of het zomaar open gaat... ik vrees er voor.
Vind het wel een leuke woordspeling..Sorry kopen ze niks voor.
Maar zonder gedoe. Je doet me sterk denken aan een ongeleid projectiel. Je vliegt alle kanten op zonder een daadwerkelijk doel.
Na Tweakers gelezen te hebben breekt mij de klomp. Ik had mezelf voorgenomen niet te reageren in dit topic. Echter heeft je bericht werkelijk 0 inhoudelijke waarde na deze hele situatie.
De kapitein verlaat als laatste het schip, dat snap ik, alleen is dit schip volgens mij 3 weken geleden al gezonken...Als dit jouw "bail out" is dan heb je geloof ik weinig ten harte genomen van de Tweakers.
Diep zonde, het blijft mooi werk...
Mag ik ook mee koffie drinkenDat gaat gezellig worden op vivarium haha
Natuurlijk Jan ! HahaMag ik ook mee koffie drinken![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.