U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Als de rest het prima doet , dan zit het gewoon in het koraaltje zelf.Ongeveer 5 dagen, maat dit is het enigste koraal die het heeft d'r rest groeit goed bij de voet en rest. Het zijn vooral de twee kleine takken vooraan op de foto lijkt het midden ook te bleken maar dat licht aan de foto.
Mvg Maikel
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Vergelijk je nutriens en verlichting tussen de bakken. Probeer iets meer amino maar vermijd de bruine aanslag.Me buttons doen het niet goed, een paar staan top en een paar staan ineens in ?! Als ik xe in de stekken bak zet komen ze wel uit. Ik heb niks qua licht veranderd of positie?
Doseren van kh het liefst verdelen over verschillende dagdelen. Doseren in een stromingrijke plek en nooit tegelijk met calcium doseren. t liefst een uurtje tussen latenIk hou het nu allemaal
In de gaten en als ik Weert wat het probleem is zal ik het posten.
Wel zag ik ook dat bij het doseren van kh, de vloeistof bijna op melk lijkt ?! Is dit normaal het trekt snel weg in de sump maar je zit het duidelijk mengen. Kan dit ook de witte waas zijn in de gehele bak
Maikel
Fruitloops buttons, foto foto... Die staan ook al zo lang op mijn verlanglijstje. Waar heb je die gekocht?
Zal snel foto's maken en als het er meer worden en ik ga stekken laat ik het weten
Mvg Maikel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.