bvansteyn
Senior Forumlid
Re: Nijkerk's rif (RSM250)
Dank je, Roy!
Prachtige foto's hoor! En een mooi dagboek!
Dank je, Roy!
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Prachtige foto's hoor! En een mooi dagboek!
Zeer nuttige dieren erbij bas.
Hier kruipen er ook 4 rond.
Koralen staan er mooi bij man.
Groetjes wesley
Zo vandaag lekker klus dagje gehad! De nieuwe verlichting zit er boven!
Twee armaturen met elk 2 x 54W t5:
![]()
De lampen zijn op dit moment nog de lampen die Robert er een half jaar geleden in heeft gezet. Beide armaturen hebben 1 ATI blue special en 1 ATI blue.
Ga deze combi even aankijken of het bevalt.
Voor nu ben ik tevreden over de kleurcombi! De bak oogt lekker licht en heb nu over de volledige lengte van de bak geen schaduwwerking meer, dus da's een mooie stap vooruit.
Beide armaturen worden aangestuurd door de Profilux en zijn volledig dimbaar! Heb de Profilux print ingebouwd in een doosje en hierop zijn de armaturen aangesloten met snelle schroefconnectoren. Kan dus de units relatief eenvoudig verwijderen indien gewenst:
![]()
![]()
Heb de armaturen momenteel op
maximaal 50% staan om de koralen geen hoofdpijn te bezorgen. Want er is nu een bak licht bijgekomen. Hopelijk is 50% niet te veel ...
![]()
Ben blij dat deze klus geklaard is, want met name de Profilux kabel bevestigen op de print is een pain in the *ss...
In eerste instantie werkte het niet en bleek één van die kl*te kabeltjes geen contact te maken en dus werden de relais niet geschakeld. Maar goed, het was het prutsen waard in ieder geval! topjes
Wat zou dan het probleem zijn
ik denk dat het zelfs beter is en zorgt voor groei en meer kleur
Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
Wat zou dan het probleem zijn
ik denk dat het zelfs beter is en zorgt voor groei en meer kleur
Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
Dat bas nu eindelijk zijn acro's in leven gaat houden weet ik nu wel zeker..
greetings, GlennF
Ik hoop idd dat dit een boost gaat geven aan de bak! Idd ben ik een beetje voorzichtig en wil ik voorkomen dat de koralen een lichtschok krijgen. Vandaar dat de units nu maar op het midden van de dag op maximaal 50% branden.
Heb ook de led maar even teruggeschroefd in intensiteit - Just to be sure..
Komende tijd rustig opschroeven en eens kijken hoe de koraaltjes het gaan doen! :;
Ga
Ik wens je eindelijk een goede tijd tegemoet bas. Je heb het verdient na al die tegenslagen.
greetings, GlennF
Zo! Heb weer even voldoende Hanna KH en PO4 reagentia in huis voor een tijdje..
![]()
Joh... ga je voor de hele club testen of zo......?
greetings, GlennF
Mooie visjes.
Heb ze ook bij Aquacompleet gezien en meen me te herinneren dat ze vrij groot worden 30cm en hebben toch een dikke zandbodem nodig of ben ik de war met een andere vis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.