Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Glenn's Aquaria Verzameling

ik hoop er langer plezier van te hebben dan de vorige zandhappers die ik ooit erin heb gehad.
mijn bodem is na 5 dagen in ieder geval schoon wit en net een maanlandschap door één enkele visje.
Hey Glen mooi dopie heeft hij geen last van de zandhaper en je buttons en oren ? Bij mij haald de slang aleen het grind onder de steen vendaan en ontstaan er overal hopjes zand haha gr jaap

Hey Glen mooi dopie heeft hij geen last van de zandhaper en je buttons en oren ? Bij mij haald de slang aleen het grind onder de steen vendaan en ontstaan er overal hopjes zand haha gr jaap

Hij gooit alles onder het zand. Mooi is het niet, maar ik zie niet dat ze minder van open gaan staan.

greetings, GlennF

Ja Glenn, alles heeft voor en nadelen, ik heb zelf 1 zandhapper op het moment, wel mooi wit zand, maar alle koralen op de bodem moeten rekening houden met "zandstormen".

gr. marcel

Ja Glenn, alles heeft voor en nadelen, ik heb zelf 1 zandhapper op het moment, wel mooi wit zand, maar alle koralen op de bodem moeten rekening houden met "zandstormen".

gr. marcel

Dat is zo, zo blijft alles in balans haha....
Momenteel vind ik de balans nog uitslaan naar dw kant vab de voordelen en het is een grappig visje.

greetings, GlennF

13012009513_589f11d8f9_b.jpg

Heey Glenn!

Gefeliciteerd met de twee mooie stukken in Ons Zeeaquarium! Weer een beetje meer erkenning voor je prachtige bak en methode! Ik kom binnenkort weer even langs! Moet weer t een en ander aanvullen en ik moet die prachtige nieuwe dokter van je nog zien in het echt!

Groetjes Youri

Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk

Glenn gefeliciteerd met je stukken in ons zeeaquarium mooie stukken en dat heb je verdiend 😊

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Heb je stukken in Ons Zeeaquarium uitgebreid zitten lezen gisterenavond Glenn, mooi verhaal!

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

Hoi Glenn!
Ik kijk uit naar de stukken in ons zeeaquarium. Zag het zojuist in de bus liggen dus heb weer wat leesvoer! ;-) thumbs up!!!

Groeten,
Bas

Heey Glenn!

Gefeliciteerd met de twee mooie stukken in Ons Zeeaquarium! Weer een beetje meer erkenning voor je prachtige bak en methode! Ik kom binnenkort weer even langs! Moet weer t een en ander aanvullen en ik moet die prachtige nieuwe dokter van je nog zien in het echt!

Groetjes Youri

Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk

dank je youri,
ik wacht nog op mijn exemplaar.
de hawaiiensis doet het perfect

Back
Bovenaan