U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Ook ik zou binnenkort wel weer wat stekjes uit je stekkenbak willen overnemen. Om zo de gaten op te vullen die ik nu nog heb waardoor het straks na wat maanden groeien echt een mooi geheel is in maar in aquarium
greetz Davany
Inderdaad lang geleden. Het gaat goed met het aquarium alles staat er nog prima bij. Zal binnenkort weer eens wat foto's in mijn dagboek plaatsen. Maar het gaat goed laat veel de natuur zijn gang gaan en voer eigenlijk alleen de vissen en maak de ruiten schuin en af en toe zijn we weer aan het meten en zout gehaltes aan het bijvullen groei gaat ook gestaag koralen worden groter en voller. Dus vandaar op de plekken waar kaal steen zit was stekjes bij plaatsen zodat ook deze ruimte goed bewoont gaan worden
greetz Davany
Erg mooi Glenn![]()
Vorig week een strigata gehaald .
Gevolg een omgeploegd witte bodem en zand op mijn koraaltjes die op de boden staan.
Bekijk bijlage 387040
greetings, GlennF
Zijn leuks visjes maar ze doen niet altijd leuke dingen
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Heey Glenn,
Ze zijn super voor je bodem, minder super voor alles wat op en rondom de bodem staat haha.
Daarom is hij bij mij ook de bak uit gegaan.. Moest elke dag met de pipet mijn doopvond en scolymia schoon blazen.
De oranje zandhappertjes schijnen minder zand op je koralen te gooien omdat ze geen geen zwemblaas hebben en dus op de bodem blijven.
Hoe dan ook, het zijn wel echt goede schoonmakers! Mijn zand was altijd wit!
Groetjes Youri
Hij gooit alles onder het zand en maak zijn eigen hoopjes aan. Loop met stenen door de bak te zwemmen en dump ze op een plek. Hij bouwt blijkbaar aan zijn kasteeltje.
Zover ik zie zijn er voor en nadelen aan de vis.
We gaan kijken waar de balans uitslaat.
greetings, GlennF
Het was bij mij altijd een spelletje met de zanhapper.. Hij bouwde een heel mooi heuveltje en ik streek dat mooi glad.. Dan zag je hem echt pissig kijken en vervolgens ging hij gelijk weer zijn heuveltje opbouwen haha. Leuk gedrag, hopelijk blijft het mee vallen met wat hij allemaal onder gooit.
Groetjes Youri
Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk
Fijne visjes. Doen heel goed werk.. Echter het verschilt idd per visje hoelang ze in leven blijven. Ik heb er tot nu toe veel plezier en gemak van gehad
greetz Davany
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.