GlennF
Senior Forumlid
Hoi Glenn!
Ik kijk uit naar de stukken in ons zeeaquarium. Zag het zojuist in de bus liggen dus heb weer wat leesvoer! ;-) thumbs up!!!
Groeten,
Bas
Veel leesplezier..
greetings, GlennF
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Hoi Glenn!
Ik kijk uit naar de stukken in ons zeeaquarium. Zag het zojuist in de bus liggen dus heb weer wat leesvoer! ;-) thumbs up!!!
Groeten,
Bas
Blijf me verbazen Hoe snel jouw kolonies groeien. Dat lukt mij tot op heden nog niet
Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk
Na een week alleen 0,15ppm fe+ gebruikt te hebben. Gisteren 0,05ppm fe trace erbij.
Vandaag wederom helder water en extra poliep expansie bij lps koralen.
Zo te zien is de werking van Fe trace steeds reproduceerbaar.
Bekijk bijlage 388512Bekijk bijlage 388513
greetings, GlennF
Ook een kleur explosie... Ziet er heel goed uit. Kleurverschillen in de koralen zijn nog beter zichtbaar. Mooie lijnen, t springt allemaal nog net niet uit je aquarium.
greetz Davany
Klopt helemaal, Glenn.
Extra poliep expansie gebeurt elke keer nadat er Fe Trace in toegevoegd.
Bij mijn fungia en cycloseris zelfs binnen het uur.
groet
Adri
Dat is een pittig experimentje geweest dan. Ik ben blij dat mijn fosfaat op dit moment stabiel tussen de 0,04 a 0,06 zit en nitraat tussen 2 en 3 heb een maandje geleden een nitraat dip gehad waardoor ik weer even consequent moest aanvullen en meten maar alles is nu weer stabiel gelukkig.
greetz Davany
Daarom vertrouw ik ook op jouw bevinden omdat je de koralen leest en je niet alleen van testresultaten uit gaat ik kijk t meest naar me koralen hoe ze het doen en hoe alles op de toevoegingen reageert in mijn aquarium en zo bepaal ik op dit moment ook hoe vaak ik test en wanneer ik een toevoeging doe en hoe hard het verbruik is met de bezetting die ik nu heb er komt straks nog wat aanvulling bij. Hoop ook wat stekjes van jou en als dat allemaal staat ga ik alleen nog maar kijken wat t verbruik van alles in totaal is en daarop een soort schema maken wanneer het nodig is bepaalde toevoegingen te doen ook makkelijk als ik een keer niet thuis ben dat iemand anders ook de juiste toevoegingen kan doen.
greetz Davany
Dan kom ik binnenkort graag een kleine beetje ruimte maken voor nieuwe stekjes
greetz Davany
Wijze woorden glenn ;-)
brought by Sony experia s
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.