Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Glenn's Aquaria Verzameling

Dagboek doorgebladerd op foto materiaal, echt prachtig mooie bak.

dank je nico

13011881935_9085fe84c6_b.jpg

Het blijft inderdaad een genot om naar te kijken.
En dan te bedenken dat het in het echt er nog mooier uitziet dan op de foto's.

Groet
Adri

He glen al een plek gevonden voor die groene stylo? Die hing daar maar een beetje rond. Groetjes mitchel

Haa Glenn wat voor verlichting gebruik jij? En.... heb je daar een paar fotos van. Je bak is echt perfect verlicht zo te zien.
En aangezien je ook fotos van je machine kamer hebt mag je die ook weleens posten :p

Ben er zeer benieuwd naar.
Gr Robin

Haa Glenn wat voor verlichting gebruik jij? En.... heb je daar een paar fotos van. Je bak is echt perfect verlicht zo te zien.
En aangezien je ook fotos van je machine kamer hebt mag je die ook weleens posten :p

Ben er zeer benieuwd naar.
Gr Robin

Ik draai uitsluiten op T5. Ik zal later wat foto's plaatsen van de huidige opstelling.

greetings, GlennF

en met een prachtig resultaat.t5
is nog steeds de beste keuze
knapwerk glenn

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

en met een prachtig resultaat.t5
is nog steeds de beste keuze
knapwerk glenn

Dank je robert, jou bak heeft sprongen gemaakt na je vakantie. Ik ga ervan uit dat jou bak dit jaar zeker kampioen van nederland wordt. Je weet wat je moet doen:) (anders vertel ik je het wel haha...)

Ik ga voor zeker, omdat al het ander wat ik doe al anders is kan ik me geen onbekende variabelen permiteren.
Momenteel ben ik wel met led aan het experimenteren... ik begin bij de eerste leds.... juist om de verschillen en vordering te kunnen vastleggen.

greetings, GlennF

Laatst bewerkt:
thanks glenn
we zullen zien wat het wordt na verleden jaar heb ik er weinig vertrouwen in
niet dat ik speciaal moet winnen hoor
maar als ik verlies moet het gewoon een mooiere rifbak zijn
en niet zoals afgelopen jaar
ik zal je led experiment op de voet volgen

thanks glenn
we zullen zien wat het wordt na verleden jaar heb ik er weinig vertrouwen in
niet dat ik speciaal moet winnen hoor
maar als ik verlies moet het gewoon een mooiere rifbak zijn
en niet zoals afgelopen jaar
ik zal je led experiment op de voet volgen

Die vertrouwen mag je bijstellen, want ik ben overtuigd dat jou bak zoals het nu er bij staat zeker gaat winnen.
Let op je pompen dan komt het vanzelf goed . Piet hectors heeft het ook verdient hoor, hij had een goeie balans en doet ook al jaren mee. Dus kroon op zijn jarenlange inspanning.
Winnen moet niet, maar als je er relaxed mee omgaan dan komt het vanzelf goed.

greetings, GlennF

Back
Bovenaan