A3LXK
Onderwaterfotograaf
Ziet er super uit Adri goed bezig
��
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Hi Stefan, dank je ben er ook blij mee dat het zo goed gaat!
Hee Adri, heb je de powerfilters al is ingezet tegen de flap?
Sent from my HUAWEI G510-0100 using Tapatalk
Hi Bertuz, er draait bij mij al vanaf het begin een powerfilter mee, heb een pijp met watten op de opvoerpomp zitten.
hoi adri , bedankt voor het terugbrengen van het visvalletje.
hopelijk heb je wat aan de instructies gehad en zien we binnenkort mooie natuur getrouwe foto's.
doe maar rustig aan, want het gaat al gauw genoeg zo.
soms heb je een tegenslag maar dat hoort bij de hobby.
de essentie is te leren van jou en andermans fouten.
je bak ziet er goed uit voor zo'n korte periode en daar mag je blij me zijn.
ik lees regelmatig mee, maar hou me afzijdig tenzij ik daar en reden toe ziet of gewoon niks te doen heb.
jammer van de doopvont ...
Hi Glenn, jij ook bedankt voor het lenen van het vissenvalletje, hij heeft super gewerkt!
Ik heb natuurlijk altijd wat aan jouw instructies heb weer opties gevonden in mijn camera waar ik het bestaan niet van afwist
Inderdaad hoort een tegenslag erbij en is het jammer van de doopvont, voorlopig even geen doopvont meer, heeft maar 7 maanden
geleefd.
Hey adri ziet er mooi uit id jammer van dopie , was alles nog gelukt ? Gr jaap
Hi Jaap, ja alles is gelukt. Dank je wel voor het na vragen bij je broer. Ik ga vanavond de chemiclean inzetten, nieuw water aanmaken voor
de waterwissel. Dus als ik alle berichten omtrent chemiclean mag geloven ben ik maandag flapvrij.
Normaal gesproken ben ik geen voorstander van dit soort middelen en een beetje flap op de bodem daar zou ik mee kunnen leven,
maar inmiddels zit een acropora millepora ook helemaal onder en begint het op sommige buttons ook te groeien en zitten er behoorlijke
stukken op het levend steen. Ik zie dus even geen andere mogelijkheid om dit snel onder controle te krijgen.
Verder 30 ampullen Biodigest gehaald gisteren bij Arie dus het zou allemaal goed moeten komen.