MARK IN THE BOX
Senior Forumlid
Knap werk mark.
groetjes
twan
Thnx Twan. Het kan er weer even tegenaan zo.
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Knap werk mark.
groetjes
twan
Mark wat zie ik nu??? Shocking maar word vast mooi. Enne als je nog qat koraaltjes kwijt wil en in Uden komt binnekort .....![]()
Mark geweldig!
Ik heb jouw bak als achtergrond op de pc van mijn werk.
Maar je nieuwe inrichting is een mooie vervanger.
Ik blijf je volgen:biggrin:
Dank je wel Mark, ja ik ga ook 2 pilaren max plaatsen heb wel al wat gezien erg mooie..rich is zo aardig geweest om er een filmpje voor mij te maken wat ze daar in Nijmegen hebben
veel geluk staat echt top!!
gr
sander
hey Mark woordt weer tijd voor een uppertje met fototjes he 199544 gr jaap
Heey mark zag er gister in het echt al mooi uit zeg.
Word prachtig als alles weer een beetje is ingegroeid.
Groetjes wesley
Heey Mark!
Hoe gaat het in jouw bak in de strijd tegen de stip? Mijn Keizer lijkt wat actiever te worden en de verwondingen lijken ook te genezen echter zie ik wel nog steeds stip. Heb nu al twee dagen knoflook in de bak en voor de rest is het fingers-crossed! De vissen zijn gelukkig wel gezond allemaal dus ik hoop dat ze de stip bacterie kunnen 'verslaan'.
Groetjes Youri
De hobby heeft ups en vooral downs.
Jammer dit weer te horen mark.
Maar gelukkig heb je het dapper besluit genomen om gewoon door te gaan.
Er is geen ander optie voor ons zeewater mannen.
Verstuurd van mijn GT-I9295
Tijd voor een niet zo leuke update en tegelijkertijd antwoord op jou vraag Youri;
Zoals de laatste tijd hier op het forum een negatieve tendens te bespeuren viel wat betreft veel (toonaangevende) aquaria, was het bij mij helaas niet anders
Wat ik in alle jaren nog niet meegemaakt heb, is mij nu ook overkomen. Sommigen weten er al van, maar bij mij heeft de stip nu dus ook toegeslagen!!!!
Het resultaat is dat ik ruim 3/4 van mijn vissenbestand heb verloren. Sommige vissen had ik al zeker 8 jaar!! Nu laat ik niet zo snel mijn kop hangen, maar ik heb toch ook op het punt gestaan om te stoppen.......Maar ja om nu een gat in de muur dicht te metselen zag ik ook weer niet zitten.
Ook met veel koralen (sps) ging het niet goed en de bak zag er veelal niet uit, maar na vele waterwissels, toevoegen van baccies, zand en nieuw steen zie ik eindelijk weer licht in de duisternis. Bijna alle LPS doen het prima tot zelfs zoals nooit tevoren en heb mijn nano bakje dan ook omgetoverd tot lps/nps bakje wat het fantastisch doet. Ook heb ik nu een stekkenbak toegevoegd aan het systeem. Er is nog wel het een en ander te doen, maar voorlopig (hoop ik dan toch) heb ik het dal bereikt en is de weg omhoog weer ingeslagen.
Dat is het even voor nu. Later weer tijd voor foto's.
Gvd Mark, daar wordt je niet vrolijk van. Hoor het momenteel inderdaad wel heel veel. Stip, koraal wat bleekt etc.
Jou kennende ga je het in ieder geval weer schitterend maken.
Ben benieuwd naar de foto's.
Heey mark wat erg man wat een hobby hebbe we toch ook he.
Hier vleder week ook al men vis bijna verlore volgens mij zit in de lucht ofzow.
Sterkte man.
Groetjes wesley
Heey Mark!
Wat vervelend om te horen zeg!
Het lijkt inderdaad wel alsof het in de lucht zit. Zoveel top bakken tegelijk, je zou haast zeggen dat het geen toeval kan zijn.
Ik hoop dat 'het dal' inderdaad bereikt is en dat verdere verliezen je bespaard blijven Mark!
Hopelijk herstelt de bak weer snel en kunnen we weer genieten van de mooie foto's!
Ik zou zeggen op naar de up's!
Groetjes Youri
Hey Mark dat is klote zeg je bak zag er schiterend uit ,een beetje herstellend ,maar het mocht niet baten ,Gelukig is je instelling goed en ga je gewoon door , ook de stip had mij berijkt maar heb nog geen dode vissen en gaat het gelukig een stuk beter Met je bak komt het zeker goed net als bij Wes gr jaap
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.