Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Project in de muur van Mark

Top geworde mark heel gaaf.

Zo kan alles weer lekker door groeien, mooi man.
Groetjes wesley

En nog van de pilaren per stuk.........

Bijlagen

• IMG_1835.jpg
    IMG_1835.jpg
    64,6 KB · Weergaven: 63
  • IMG_1836.jpg
    IMG_1836.jpg
    66,4 KB · Weergaven: 63
  • IMG_1837.jpg
    IMG_1837.jpg
    78 KB · Weergaven: 65
Top geworde mark heel gaaf.

Zo kan alles weer lekker door groeien, mooi man.
Groetjes wesley

Dank je Wesley. Het was even flink aanpoten, maar het resultaat mag er wezen al zeg ik het zelf.

Speciale dank aan Erik en vooral Bas; zonder hen was het helemaal een hels karwei geworden, maar het is gelukt.

Morgen de pestzooi nog opruimen en wegbrengen. Ben blij dat ik er vanaf ben.

erg mooiii superr:)

dank je intussen kwam ik er vandaag achter waar de mooie rifdeco te koop was...

veel geluk

gr
sander

Wat een werk Mark, het ziet er weer fris uit ! Lekker voor je vissen al die zwem ruimte erbij en mooi dat je van de ongewenste bewoners af bent.
Wanneer ga je er weer zand in doen ? Voeg je nog extra bacterien toe de komende tijd ?

erg mooiii superr:)

dank je intussen kwam ik er vandaag achter waar de mooie rifdeco te koop was...

veel geluk

gr
sander

Dank je Sander. Ga jij ook een pilaar toepassen in je nieuwe bak? Ze zijn erg mooi en bij Dabrowski hebben ze er genoeg staan. Er is er geeneen hetzelfde.

Ook jij succes met het opstarten van je nieuwe project.

Wat een werk Mark, het ziet er weer fris uit ! Lekker voor je vissen al die zwem ruimte erbij en mooi dat je van de ongewenste bewoners af bent.
Wanneer ga je er weer zand in doen ? Voeg je nog extra bacterien toe de komende tijd ?

Dank je Jan Willem. Zand wacht ik nog effe mee. Bacteriën heb ik besteld. Momenteel zit er een halve fles easylife in en morgen een waterwisseltje van 130 liter uit Bas z'n bak. De sump en het kleine bakje draaide nog en dat is ook weer gemixed met het verse water.

Thnx Björn. Jij ook veel succes straks.

Wow Mark! Mooi geworden! Die stylo lijkt wel te balanceren en op het punt om te vallen.. ;)
Erg mooi! Wordt alleen maar mooier als de koralen op kleur komen en verder uitgroeien! topjes

Dank je Bas. Ik zag erg op tegen het terug plaatsen van bepaalde uit de kluiten gewassen koralen en dan vooral de Stylopora. Ik dacht in eerste instantie dat het knippen zou worden, maar het viel gelukkig reuze mee en hij paste meteen. Toch een meevaller voor een koraal van ik denk zo'n 30-35 cm doorsnee. Zo is de hystrix, oranje monti plaat, pavona en de gele turbinaria ook in z'n geheel teruggeplaatst.

Dank je Bas. Ik zag erg op tegen het terug plaatsen van bepaalde uit de kluiten gewassen koralen en dan vooral de Stylopora. Ik dacht in eerste instantie dat het knippen zou worden, maar het viel gelukkig reuze mee en hij paste meteen. Toch een meevaller voor een koraal van ik denk zo'n 30-35 cm doorsnee. Zo is de hystrix, oranje monti plaat, pavona en de gele turbinaria ook in z'n geheel teruggeplaatst.

Knap gedaan! Ziet er nu al mooi uit! Nog stekken kunnen/moeten maken?

Knap werk mark.

groetjes
twan

Mark geweldig!
Ik heb jouw bak als achtergrond op de pc van mijn werk.
Maar je nieuwe inrichting is een mooie vervanger.
Ik blijf je volgen:biggrin:

Dank je Sander. Ga jij ook een pilaar toepassen in je nieuwe bak? Ze zijn erg mooi en bij Dabrowski hebben ze er genoeg staan. Er is er geeneen hetzelfde.

Ook jij succes met het opstarten van je nieuwe project.

Dank je wel Mark, ja ik ga ook 2 pilaren max plaatsen heb wel al wat gezien erg mooie..rich is zo aardig geweest om er een filmpje voor mij te maken wat ze daar in Nijmegen hebben:o

veel geluk staat echt top!!

gr
sander

Knap gedaan! Ziet er nu al mooi uit! Nog stekken kunnen/moeten maken?

Dank je Bas. Ik heb nog wel wat stekken, maar staat er nog niet florissant bij. Wel nog felgroene hydnophora genoeg.

Het ziet er super uit mark , die doorgangen geven je bak een extra dimensie. Leuk om te zien als de vissen doorheen zwemmen. Net een echt rif.

Verstuurd van mijn GT-I9295

Dank je Glenn. Nu de koralen weer mooi laten ingroeien en wat mooie acro's scoren. Heb nog wel weer even te gaan.

Back
Bovenaan