W.vreeswijk
Senior Forumlid
Top geworde mark heel gaaf.
Zo kan alles weer lekker door groeien, mooi man.
Groetjes wesley
Groetjes wesley
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Top geworde mark heel gaaf.
Groetjes wesley
erg mooiii superr
dank je intussen kwam ik er vandaag achter waar de mooie rifdeco te koop was...
veel geluk
gr
sander
Wat een werk Mark, het ziet er weer fris uit ! Lekker voor je vissen al die zwem ruimte erbij en mooi dat je van de ongewenste bewoners af bent.
Wanneer ga je er weer zand in doen ? Voeg je nog extra bacterien toe de komende tijd ?
Dank je Bas. Ik zag erg op tegen het terug plaatsen van bepaalde uit de kluiten gewassen koralen en dan vooral de Stylopora. Ik dacht in eerste instantie dat het knippen zou worden, maar het viel gelukkig reuze mee en hij paste meteen. Toch een meevaller voor een koraal van ik denk zo'n 30-35 cm doorsnee. Zo is de hystrix, oranje monti plaat, pavona en de gele turbinaria ook in z'n geheel teruggeplaatst.
Dank je Sander. Ga jij ook een pilaar toepassen in je nieuwe bak? Ze zijn erg mooi en bij Dabrowski hebben ze er genoeg staan. Er is er geeneen hetzelfde.
Ook jij succes met het opstarten van je nieuwe project.
Knap gedaan! Ziet er nu al mooi uit! Nog stekken kunnen/moeten maken?
Het ziet er super uit mark , die doorgangen geven je bak een extra dimensie. Leuk om te zien als de vissen doorheen zwemmen. Net een echt rif.
Verstuurd van mijn GT-I9295
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.