andre gijsen
Senior Forumlid
Hoi ,
Hoe zijn de nieuwe Atlantis lampen over de 6 meter verdeeld ???
groet Andre Gijsen
groet Andre Gijsen
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Jan het gaat goed met meneer Zanclus,honger de gehele dag....vreet gewoon onbeschoft alles wat voor het bekkie komt,maar wel een heel mooi exemplaar. Groeten PieterEn ik ben op mijn beurt weer blij dat deze Zanclus (toch wel m'n trots eigenlijk) bij jullie in de groooote bak mag zwemmen.
Bij mij te groot als vis maar bij jullie kan die er nog goed tegenaan!
En een mooie bak, leuk dat ik hem nu een keer in het echt heb kunnen bekijken inclusief "achter de schermen"
PS: Dat "stekje" wat ik van je gehad hebt, hoe heet dat koraal? Ik ben dat vergeten te vragen en ik herken het nergens van.
Gr Jan
Het spijt me maar als ik een Zanclus zie moet ik steeds aan de film Nemo denken......Het zijn echte komieken.Luc dank je voor het berichtje.Erg mooi Pieter,blijft een van de mooiste vissen voor een thuisrifje![]()
Jan heeft daar inmiddels al antwoord op gegeven Bart,we zijn hier inmiddels wat gewend met al die poliepenvreters.Bedankt voor je berichtjePrachtige aanwinst Pieter.
Daar ga je veel animo mee beleven.
Was hij een beetje 'reefsafe' bij zijn vorige baas?![]()
Maar het is wel de beste foto:biggrin::biggrin:
NU nog een fotootje van jou hier Aad,niet te blauw hoor...............
Groeten
Pieter
``````
De bak is 6 mtr lang,door de holle ruit in de midden 80 cm diep en op de hoeken 156 cm diep.De verlichting hangt als volgt;8 verdeeld in de lengte en 2 kops op de hoeken,daarvoor hangen 10 dif's de ronding van de holle ruit volgend.Hoi ,
groet Andre Gijsen
Even de spanning opbouwen.
De visjes komen alleen voor in de rode zee, en dan hoofdzakelijk in de Perzische golf.
((((Wat voor speciale vissen komen erin of hou je ons nog even in spanning?
Ben benieuwd naar de foto's. )))))
Grt
Jaco
Net terug uit de Ardennen en YES!!!! na anderhalve week in een hoek te hebben gezeten zwemt de kleine Zanclus cornitus gebroederlijk rond met het grotere exemplaar,eerlijk gezegd had ik dit niet verwacht en maakte al plannen om de grotere voor enkele dagen uit te vangen maar dat is niet meer nodig.Dus nu zwemmen er twee naast elkaar door de bak,een prachtig gezicht..Er gaat wel een grote hoeveelheid groen voer bij deze dieren naar binnen en ze zien er beide super uit.
Groeten
Pieter
Net terug uit de Ardennen en YES!!!! na anderhalve week in een hoek te hebben gezeten zwemt de kleine Zanclus cornitus gebroederlijk rond met het grotere exemplaar,eerlijk gezegd had ik dit niet verwacht en maakte al plannen om de grotere voor enkele dagen uit te vangen maar dat is niet meer nodig.Dus nu zwemmen er twee naast elkaar door de bak,een prachtig gezicht..Er gaat wel een grote hoeveelheid groen voer bij deze dieren naar binnen en ze zien er beide super uit.
Groeten
Pieter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.