Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

zes meter's Angel's reef

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een droombak. Ik zou graag weer langskomen om inspiratie op te doen!! :-)

Echt super mooie foto's van mooie grote koralen! Mooie vissen ook niet te vergeten!!

Gr. Jeroen

Ik had door mijn vakantie het bijzetten van de 2e Zanclus even gemist maar leuk dat je dit hebt gedaan. Het zijn tenslotte van nature geen solitaire vissen. Nog steeds goed samen? Zien eten doet eten toch?

En inderdaad erg mooie vlinders!

Wat een schitterende bak zeg!
Ben vandaag in Duisburg Zoo geweest bij de Aquaria en deze bak doet me er echt aan denken.
Prachtig.. :cool:

Bedankt weer voor de gezelligheid/gastvrijheid Pieter, bak staat er schitterend bij!

[video=youtube;OBGqhenTrKQ]http://www.youtube.com/watch?v=OBGqhenTrKQ&feature=youtu.be[/video]

Bedankt weer voor de gezelligheid/gastvrijheid Pieter, bak staat er schitterend bij!

[video=youtube;OBGqhenTrKQ]http://www.youtube.com/watch?v=OBGqhenTrKQ&feature=youtu.be[/video]
Mooi filmpje Mike en ik ben 't er helemaal mee eens: de bak gaat de laatste tijd met sprongen vooruit!

Bedankt Frode en Tanne, moest helaas wel even snel, aangezien de kleine naar bed moest.
Sinds dat we bij het OHC zijn geweest kijkt ie trouwens niet meer om naar onze eigen bak ;)

Zeker een mooie bak met mooie vissen en koraal, vooral de drie aalgrondels bij mekaar is een prachtig gezicht..topjes

Weer terug na een aantal dagen noeste arbeid in de Ardennen.
Prachtig filmpje Mike en een prachtige zoon daar verbleekt elk aquarium bij.....

Ralph;Jouw zeeaquarium ziet er ook schitterend uit en altijd welkom,heb je al beslist welk schooltje vis je gaat inzetten?

Jan;met de Zanclussen gaat het goed het is een mooi gezicht om ze als koppel te zien optrekken.

Frode,Jeroen,Sander,Jan,Glenn,Timo,Tanne,Marcel en Roy erg bedankt voor jullie reacties en het zijn inderdaad
6 aalgrondels....

Verder zijn we nieuwe verstelbare Dif's 100w. met vrij wit licht aan het uittesten,ik wil af van het overheersende blauw wat led bijna altijd uitstraalt.De Atlantic's gaan in U vormen hangen met Diff's er tussen,nu hangt alles op een lijn in de lengte van de 6 meter,achter de Atlantic's en voor de Dif's.

Richard is een een nieuwe Phytoplankton aan het bouwen,model zeg maar vloerverwarming,dus van transparante plexi buizen in zigzag vorm met een oppervlakte van een vierkante meter.

Groeten Pieter

Nieuwe foto`s,deze zijn genomen met het invallen van het avondlicht

Bijlagen

• 1.jpg
    1.jpg
    67,2 KB · Weergaven: 55
  • 2.jpg
    2.jpg
    72,9 KB · Weergaven: 52
  • 3.jpg
    3.jpg
    86,7 KB · Weergaven: 56