naso
Senior Forumlid
De foto's die jij maakte van de Clarionensis staan in mijn geheugen geprikt,super mooi Ron.Hoi Arjen en Tanne,
Tis ook weer leuk om op dit forum te neuzen en al de berichten en de fotos van de enthousiastelingen te lezen/zien:biggrin:
Volgens mij heb ik die Clarionensis destijds ook voor de lens gehad. ga vanavond eens kijken.
Of ik weer ga beginnen,.....ooit weer eens. Probleem is (met mij althans) dat het niet ophoud met een bak alleen,.....voor dat je het weet, zit je weer uren op het forum, fotograferen, weekenden weg,.....:biggrin: maar goed, het zijn ook die dezelfde dingen die je zo af en toe wel mist,...
Ben maanden geleden het aquarium van Pieter weer eens gaan bekijken en heb groot respect voor hun (Pieter en Richard) inspanningen. Het aquarium staat al zo lang en is zo fraai, .....dat we het (misschien) gewoon zijn gaan vinden. Ik blijf het bijzonder vinden.
Gr,
Ron.
Misschien ooit hiervan nog eens een plaatje in dit dagboek.
Maar dat is niet de zelfde die hier momenteel rondzwemt,eind 2011 is deze ingeruild voor een exemplaar van enkele centimeters
[eigenlijk 2 maar helaas 2 mannen]nakweek van enkele geimporteerde Clarionensis van Mexico naar Indonesie.
Deze jonkies hadden voordat ze hier in bak kwamen nog nooit een koraaltje of een andere vis gezien.....
Het ene exemplaar wat rondzwemt is ook super braaf.
Het vreemde is dat een Clarionensis van vijf en een half jaar allang omgekleurd had moeten zijn naar volledig oranje maar deze heeft nog steeds zijn jeugdkleed...
Nog bedankt voor de mooie woorden Ron en hier altijd welkom.
Groeten Pieter