Frode
Zeewind in De Kop
...
De 6 meter gaat binnenkort leeg.
Groeten Pieter
[emoji24]???
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
...
De 6 meter gaat binnenkort leeg.
Groeten Pieter
Ik weet nog van niets.......
Zal zo vaart niet lopen.
Nou het is dan toch echt zo ver de aquarium gaat echt leeg............
Alle acans zijn er uit gehaald ivm met de poliepenvreters,staan in een kubus 80x80x80 cm beneden,zie blz 176 onderaan........
Altijd welkom Frode dat weet je.De komende 3 weken zit ik ver weg getrokken in de Ardennen in mijn Chalet en geniet elke avond van de Wasberen familie die weer om eten komen bedelen.[emoji28]ik moet binnenkort weer eens komen kijken [emoji38]
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Dank je Wesley,we blijven maar even doortobberen....Veel succes met deze ingreep altijd spannend.
Maar aan jullie wel toevertrouwd.
Voorlopig nog maar geen pensioen voor pieter hoor bak is en blijft nog steeds te mooi.
Groetjes wesley
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Hee Martin,we behoren hier tot de ouwe verslaafde knarren die de pioniers tijd hebben meegemaakt..de mijne is ook helemaal leeg geweest woensdag maar vandaag helemaal opnieuw ingericht met nieuw steen en water nu indraaien na 45 jaar toch nog een nieuwe opstart wel aan mijn vrouw belooft dat dit de laaste keer is fijne vakantie gr martin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.