Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

zes meter's Angel's reef

Status
Niet open voor verdere reacties.
Prachtig om te zien pieter kom snel langs om weer is bij te praten.

Groetjes wesley
Altijd welkom Wesley maar dat weet je.

Mangaan volgens Triton te laag zeg maar niet meetbaar,dit zijn we omhoog aan het brengen met o.a Amtra clean en mangaan...

Groeten Pieter

Zaterdag even geweest. De zes meter staat er -zoals altijd eigenlijk- uitstekend bij, complimenten!

Bedankt nog voor het water Pieter, de dieren hebben het erg gewaardeerd ;)
Minus jouw aandeel is er 2800 liter vers zeewater ververst."..
Zie de bak altijd een boost krijgen na zo'n grote verversing.

Groeten Pieter

Kan je nagaan wat wij aan stroming moeten genereren om 6 meter te overbruggen.....

Groeten Pieter

Ja, dat zijn beste pompen Pieter [emoji41]

Filmpje..... (opgenomen met de nieuwe Samsung S8 plus)

[video=youtube_share;FADB_H6dBpw]https://youtu.be/FADB_H6dBpw[/video]

Laatst bewerkt:
Prachtig hoe al die tafelvormige Acro's groeien!

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Pieter je had toen zo`n prachtig mooi plateau met heel veel acanthastrea`s gemaakt te zien op pag 3675 waar zijn die allemaal gebleven ?
Als ik de filmpjes zo bekijk dan veranderd er nog wel eens wat met de koralen!!
Dit is ook weer een heel mooi filmpje om naar te kijken,veel beweging en mooie tafels topjes !!

Mvg,

Martin.

Wat een plaatje, denk niet dat ik me vrouw zo gek krijg om een formaat als deze neer te gaan zetten 😂😂

staat er top bij!

Pieter je had toen zo`n prachtig mooi plateau met heel veel acanthastrea`s gemaakt te zien op pag 3675 waar zijn die allemaal gebleven ?
Als ik de filmpjes zo bekijk dan veranderd er nog wel eens wat met de koralen!!
Dit is ook weer een heel mooi filmpje om naar te kijken,veel beweging en mooie tafels topjes !!

Mvg,

Martin.
Alle acans zijn er uit gehaald ivm met de poliepenvreters,staan in een kubus 80x80x80 cm beneden,zie blz 176 onderaan........

Alle acans zijn er uit gehaald ivm met de poliepenvreters,staan in een kubus 80x80x80 cm beneden,zie blz 176 onderaan........

Ik lees ook niet alles,maar mooi dat ze bespaart zijn gebleven.En hoe staat het nu met de Acanthastrea`s in de kubus?

Mvg,

Martin.

Waaruit bestaat de verlichting tegenwoordig?
Ik heb het idee dat de Acropora's onder mijn Giesemann Pulzar niet alles krijgen wat ze nodig hebben...

11 Atlantic's,6 Hydra52 en 6 HQI400 watt Frode.

Groeten Pieter

Mooi setje bijelkaar. Dus die hydra's ook nog steeds. Wilde ik graag weten [emoji6]

Ik ga denk ik twee van mijn zes Pulzarbalken vervangen voor twee hydra26 HD. Beetje extra vermogen en iets meer diep blauw in het spectrum.
Hopen dat mijn Acropora's dan eens serieus gaan groeien...

De bak van de week nog in het echt gezien blijft echt een plaatje.

Groetjes wesley

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Mooi setje bijelkaar. Dus die hydra's ook nog steeds. Wilde ik graag weten [emoji6]

Ik ga denk ik twee van mijn zes Pulzarbalken vervangen voor twee hydra26 HD. Beetje extra vermogen en iets meer diep blauw in het spectrum.
Hopen dat mijn Acropora's dan eens serieus gaan groeien...
Goede keuze Frode....

Groeten Pieter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan