U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Dank je Dennis,het vissen bestand is mij heilig,dat maakt juist de actie en levendigheid in deze bak.Wat een fantastische bak! En een vissenbestand om van te dromen. Dat heb ik nog nergens gezien 👍👍
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Dank je Alex,de Melapterrussen zijn helemaal ingeburgerd en het is een prachtig om ze door de bak te zien zwemmen,geen schade te zien aan de koralen.Super mooi weer Pieter, en top om je koppetjes koraalvlinders nog steeds te zien en zeker de 2 achillessen.
Dank je Dominique,jouw bak gaat ook geweldig worden.man man man zo mooi![]()
Dank je Lara,jou aquarium is ook een paradijsje.Jaaa....naast deze idd droombak voel je je als in een kerk...................................
klein...:biggrin:
Prachtig Pieter! Heel veel plezier nog vele jaren!
Veel dank voor de verwijzing Tanne,leuke opzet door Jake.Ik heb Jake op Pieters laatste filmpje gelezen. Zie het artikel op Reefbuilders.com![]()
![]()
Het lezen waard: https://reefbuilders.com/2016/10/06/video-update-of-6-meter-pieters-20-foot-reef-tank/![]()
[/QUOTE]Dank Theo,je ziet me over niet al te lange verschijnen om weer een zending sporen elementen op halen,met de vorige zending toch 4 jaar mee gedaan en dat voor een droomprijsje,voor mij kwalitatief ongeëvenaard.ALLEMACHTIG PRACHTIG!!!!
Wijze woorden en iets om trots op te zijn...thumbs upthumbs up
Ja ja schitterende foto's weer Richard van de gorgonenMooi he'
Vandaag nog even een paar foto's gemaakt va het acan bakje.
Toch vrij moeilijk met al dat blauwe licht er boven.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.