naso
Senior Forumlid
Dank je Hans,dat gaat wel goed komen(de vakantie bedoel ik)Fijne vakantie!!
Ik hoop dat het goed komt met de dokters!!!
Gr. Hans
Groeten Pieter.
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Dank je Hans,dat gaat wel goed komen(de vakantie bedoel ik)Fijne vakantie!!
Ik hoop dat het goed komt met de dokters!!!
Gr. Hans
Bedankt JW!waarschijnlijk gaan we de atlantik's en de dif's een beetje om en om hangen na de vakantie om een betere spreiding te krijgen.Niet normaal meer zo mooi !! Die lampjes doen het goed, kleurtjes zijn schitterend ! En dan die vissen....Stinkend jaloers !
Nee Ivan,ga daar zeker over nadenken,vind het heel interessant als Tanne hier is en we kunnen even zijn bak op de IPhone bewonderen.....Heb je helemaal niets van beveiliging op je systeem zitten: SMS-service bij elektriciteitspanne, IP-camera´s, ...? Tegenwoordig helemaal niet duur en toch zeker niet op een systeem als het jouwe. Geniet van je vakantie!
Binnenkort is dan over enkele weken Bas,hoop voor je dat de schade beperkt blijft in je reserve rif.Mooie foto's!
Ik kom binnenkort wel weer een keer kijken.
Gr. Bas
Heb nog wel een tentje voor de bak staan Sander voor de overnachting.....Volgens mij kom ik niet weg als ik dit allemaal zie!! superrr!!! geen woorde voor..
veel gelukk
gr
sander
Dan zal je eerst wel wat LPS moeten opruimen Robert......voorlopig is het weer niet zo best in de Ardennen......Groeten Pieter.Geweldige foto weer topEn als ik al die keizers zie dan wil ik die ook weer proberenBlijft een prachtige combiEn alvast een fijne vakantieGr robertVerstuurd van mijn GT-I9505 met Tapatalk
Hoor het wel van Richard hoe het afloopt met de Gemmatum's Richard,we kunnen er nu toch niets meer aan doen,ze zijn nog erg klein maar wel doorvoed......en dapper.Dat ziet er weer goed uit Pieter!
De nieuwe dokters al weer naar voren gekomen?
In begin had ik hier ook last tussen mijn xanthurum en hawaiinsis, maar ze zwemmen vrolijk rond!
Echt een mooie bak heb je gemaakt!
Gr. Michael
Dank je Bas,kijk hier regelmatig in bijna alle dagboeken dus ook die van jou...gaat mooi worden.Schitterend! Blijft een prachtbak! Geniet van je vakantie!
Dank je Sander,weer jammer om te horen dat veel SPS het bij je in de vakantie niet gered heeft,zo zie maar weer een zeeaquarium blijft toch een zorgenkindje.Heel erg mooi! Mag je heel trots op zijn!
Net een bericht;kleinste Gematum zwaar toegetakeld maar eet goed,zwemmen nu allebei vrij rond......nu maar hopen dat de overlevingsdrang groter is.
Groeten Pieter
Heb nog wel een tentje voor de bak staan Sander voor de overnachting.....
Dat klopt Jeroen maar dat betekend ook veel onderhoud.....Kijk dat is goed nieuws Pieter! Zijn erg mooie vissen! Er zit wel een hele berg techniek achter het prachtige aquarium!
Gr. Jeroen
Dat klopt Jeroen maar dat betekend ook veel onderhoud.....
Soms moet ik aan Tanne's onderschrift denken.....keep it simple.
Heb hier op mijn vakantie plekje geen computer bij de hand om het na te kijken maar volgens Richard kunnen er geen foto's meer geüpload worden in het dagboek ??????
Groeten Pieter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.