Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

zes meter's Angel's reef

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoop dat de temperatuur bij je niet verder oploopt Jeroen 27 gr.-28 gr. is wel een beetje het matje....
Alles draait hier op 1 grote LG koeler zo'n 150 cm hoog en 1meter breed,deze hangt buiten achter het aquarium.
Deze koelers zijn hier niet meer te koop.
Deze koelers zie je veel in Californie bij visrestaurants,hij is hier al 7 jaar in gebruik en doet het geweldig en probleemloos.
Stroom verbruiken doet ie wel.....

Dat valt best wel mee, 1500 Watt. en dat om 10.000lt te koelen.

ik denk dat de meeste kleine koelers (teco of aqua-medic) hier al aan deze wattage zitten.

mvg

Hoop dat de temperatuur bij je niet verder oploopt Jeroen 27 gr.-28 gr. is wel een beetje het matje....
Alles draait hier op 1 grote LG koeler zo'n 150 cm hoog en 1meter breed,deze hangt buiten achter het aquarium.
Deze koelers zijn hier niet meer te koop.
Deze koelers zie je veel in Californie bij visrestaurants,hij is hier al 7 jaar in gebruik en doet het geweldig en probleemloos.
Stroom verbruiken doet ie wel.....

Groeten Pieter

Dat is een flinke koeler! Ik houd het redelijk tot goed onder controle met ventilator en/of met melk kannen met bevroren water er in beetje ouderwets maar werkt wel:biggrin:

Gr. Jeroen

Het koppeltje Gemmatum's zijn vandaag de 6 meter in gegaan.
Na toch een flinke gewenningstijd in de filterruimte is het nu tijd voor het "grotere"werk voor deze doktersvissen.
Ze zitten voorlopig onderdoken in een soort grot samen met 6 aalgrondels,wanneer ze hun neus laten zien in het open water worden ze door de 3 xanthurums zowat afgeslacht.....
Nu maar afwachten wanneer ze ze geaccepteerd worden door de rest van de Dokters.
We hadden het eigenlijk na de vakantie moeten doen maar vandaag is de hele filterruimte schoongemaakt en ze vlogen zo het netje in....

Zal morgen proberen nog wat foto's te plaatsen en dan is het 14 dagen sluiten.

Hou me hart weer vast,er gebeurt meestal wel iets in de vakantietijd.

Groeten Pieter

Het koppeltje Gemmatum's zijn vandaag de 6 meter in gegaan.
Na toch een flinke gewenningstijd in de filterruimte is het nu tijd voor het "grotere"werk voor deze doktersvissen.
Ze zitten voorlopig onderdoken in een soort grot samen met 6 aalgrondels,wanneer ze hun neus laten zien in het open water worden ze door de 3 xanthurums zowat afgeslacht.....
Nu maar afwachten wanneer ze ze geaccepteerd worden door de rest van de Dokters.
We hadden het eigenlijk na de vakantie moeten doen maar vandaag is de hele filterruimte schoongemaakt en ze vlogen zo het netje in....

Zal morgen proberen nog wat foto's te plaatsen en dan is het 14 dagen sluiten.

Groeten Pieter

Zo dat is gewaagt! Ik ben erg benieuwd hoe lang het duurt voor ze geaccepteerd worden. Bij mij heb ik een zebrasoma flavescens en een zebrasoma desjardini bij mijn zebrasoma xanturium gezet dit was 2 dagen bonje en nu zijn ze volledig geaccepteerd!
Ik hoop dat er in de vakantie niks geks gebeurt!

Gr. Jeroen

Groeten Pieter

Heb je helemaal niets van beveiliging op je systeem zitten: SMS-service bij elektriciteitspanne, IP-camera´s, ...? Tegenwoordig helemaal niet duur en toch zeker niet op een systeem als het jouwe. Geniet van je vakantie!

Update foto`s

Bijlagen

• 1.jpg
    1.jpg
    83,2 KB · Weergaven: 57
  • 2.jpg
    2.jpg
    76,4 KB · Weergaven: 60
  • 3.jpg
    3.jpg
    80,8 KB · Weergaven: 54
  • 4.jpg
    4.jpg
    83,7 KB · Weergaven: 53
  • 5.jpg
    5.jpg
    83,8 KB · Weergaven: 50
Meer

Bijlagen

• 6.jpg
    6.jpg
    55,3 KB · Weergaven: 70
  • 7.jpg
    7.jpg
    66 KB · Weergaven: 68
  • 8.jpg
    8.jpg
    84,2 KB · Weergaven: 49
  • 9.jpg
    9.jpg
    89,8 KB · Weergaven: 49
  • 10.jpg
    10.jpg
    69,3 KB · Weergaven: 52
En weer de laatste.

Bijlagen

• 16.jpg
    16.jpg
    72,9 KB · Weergaven: 57
  • 17.jpg
    17.jpg
    74,2 KB · Weergaven: 52
  • 18.jpg
    18.jpg
    73 KB · Weergaven: 55
  • 19.jpg
    19.jpg
    70,8 KB · Weergaven: 57
Geweldige mooie foto`s weer Pieter, van een schitterende TOP bak topjestopjestopjes!!

Grt,

Martin.

Niet normaal meer zo mooi !! Die lampjes doen het goed, kleurtjes zijn schitterend ! En dan die vissen.... :cool: Stinkend jaloers !

Dat ziet er weer goed uit Pieter!

De nieuwe dokters al weer naar voren gekomen?

In begin had ik hier ook last tussen mijn xanthurum en hawaiinsis, maar ze zwemmen vrolijk rond!
Echt een mooie bak heb je gemaakt!

Gr. Michael

Wat een top bak kleuren en koraal echt top! En dan je vissen super mooi!

Gr. Jeroen

Geweldige foto weer top
En als ik al die keizers zie dan wil ik die ook weer proberen
Blijft een prachtige combi
En alvast een fijne vakantie
Gr robert

Verstuurd van mijn GT-I9505 met Tapatalk

Zo dat is gewaagt! Ik ben erg benieuwd hoe lang het duurt voor ze geaccepteerd worden. Bij mij heb ik een zebrasoma flavescens en een zebrasoma desjardini bij mijn zebrasoma xanturium gezet dit was 2 dagen bonje en nu zijn ze volledig geaccepteerd!
Ik hoop dat er in de vakantie niks geks gebeurt!

Gr. Jeroen
We zien het wel als we terug zijn Jeroen,alles is nu in handen van Richard.......

Groeten Pieter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan