Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

zes meter's Angel's reef

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat zou zonde zijn Pieter....... Ik hoop dat ze er wat aan kunnen doen zodat iedereen foto's kan blijven posten....

Gr. Jeroen

Dank je Marjan en Bas voor deze informatie.
Als ik terug ben kijk ik wel wat te te doen,een dagboek verminken door een groot deel er af te halen aan foto's heeft ook geen zin.
Misschien haal ik alles eraf start een nieuw dagboek,deel II ......
Voor mij een onbegrijpelijke maatregel.

Groeten Pieter

Tja, ik snap het aan de andere kant ook wel dat we niet oneindig kunnen blijven groeien in data. Maar goed, het is nou eenmaal een goed lopend forum dus je kan verwachten dat er groei is. Opties de men heeft is bijvoorbeeld een kleine bijdrage te vragen van leden voor meer ruimte. Of om bijvoorbeeld sponsorgeld te gebruiken voor extra storage.

Ik zou niet te snel je dagboek verwijderen, da's zonde van alle informatie! Er komt vast een oplossing. Tot die tijd kan Je ook foto's op een externe site hosten en een link er naar in je dagboek plaatsen. Zo kunnen we toch de foto's blijven bewonderen!

Heel mooi allemaal.

Hoe lang staat de Strawberry Shorcake al in jullie bak, die ziet er goed op kleur uit.
Bij ons is hij langzaam donkerder geworden in de loop van de tijd.

groetjes
twan

Zijn mooie foto's! In het echt zal het nog mooier zijn....!!!

Gr. Jeroen

Je zal deze vraag waarschijnlijk al vaak voorbij hebben horen komen, maar de sps koralen zien er goed uit, alleen hoe gaat het met je lps koralen icm met die hoeveelheid keizers? Word er veel van gesnoept en blijven bv lobos en acans intakt?
y2y2uvem.jpg

Groetjes

Heel mooi allemaal.

Hoe lang staat de Strawberry Shorcake al in jullie bak, die ziet er goed op kleur uit.
Bij ons is hij langzaam donkerder geworden in de loop van de tijd.

groetjes
twan
Hij wordt al donkerder vergeleken met enkele terug Twan.

Groeten uit de Ardennen.

Je zal deze vraag waarschijnlijk al vaak voorbij hebben horen komen, maar de sps koralen zien er goed uit, alleen hoe gaat het met je lps koralen icm met die hoeveelheid keizers? Word er veel van gesnoept en blijven bv lobos en acans intakt?
y2y2uvem.jpg

Groetjes
Nee lobo's en scans eigenlijk alles wat aan LPS een zacht vlezig oppervlakte oppervlakte heeft is niet houdbaar bij de meeste Keizersvissen.
Meer desondanks zou ik ze voor geen goud willen missen......

groeten uit de Ardennen...

Laatst bewerkt:
Bedoel je dat je je keizers, of je lps voor geen goud zou willen missen?
Op het plaatje zie je m eraan snoepen, geef je ze dan af en toe een lps om op te eten ofzo?

Bedoel je dat je je keizers, of je lps voor geen goud zou willen missen?
Op het plaatje zie je m eraan snoepen, geef je ze dan af en toe een lps om op te eten ofzo?
Misschien ben ik niet niet duidelijk genoeg maar de Keizelijke familie die hier rondzwemt is me toch heilig en op de foto lijkt het of ze van het hamertjes koraal koraal snoepen maar van zulke netelaars blijven ze vanaf,deze staat hier zes jaar in het aquarium.

Er gaan geen LP'S in bak in voor voer,dat zou een beetje zonde zijn.
Je moet je vissen natuurlijk goed voeren,zonet dan gaan op den duur slopen maar dat is hier niet het geval....

Groeten uit de ardennen

Afgelopen avond laat met de nachtverlichting twee bloedmooie Rostratum's in de zes meter ingebracht.
Deze Doktersvissen zijn afkomstig uit de wateren rond Tahiti en zijn al redelijk aan de maat,supergezond en heel nieuwsgierig,morgen maar eens kijken wat de rest er van vindt.......

Groeten Pieter

Een tijdje geleden dat ik hier kwam. Dit aquarium wordt met de dag mooier. TOP. A feast for my eyes.

Grtz scara

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan