Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

zes meter's Angel's reef

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niet normaal meer zo mooi !! Die lampjes doen het goed, kleurtjes zijn schitterend ! En dan die vissen.... :cool: Stinkend jaloers !
Bedankt JW!waarschijnlijk gaan we de atlantik's en de dif's een beetje om en om hangen na de vakantie om een betere spreiding te krijgen.
Ga daar even op m'n gemak even over nadenken.

Groeten Pieter

​
Heb je helemaal niets van beveiliging op je systeem zitten: SMS-service bij elektriciteitspanne, IP-camera´s, ...? Tegenwoordig helemaal niet duur en toch zeker niet op een systeem als het jouwe. Geniet van je vakantie!
Nee Ivan,ga daar zeker over nadenken,vind het heel interessant als Tanne hier is en we kunnen even zijn bak op de IPhone bewonderen.....
NU ik er over nadenk had ik het al moeten aanschaffen,is gelijk een mooie manier om Richard in de gaten te houden .........

Groeten Pieter

Laatst bewerkt:
Geweldige foto weer topEn als ik al die keizers zie dan wil ik die ook weer proberenBlijft een prachtige combiEn alvast een fijne vakantieGr robertVerstuurd van mijn GT-I9505 met Tapatalk
Dan zal je eerst wel wat LPS moeten opruimen Robert......voorlopig is het weer niet zo best in de Ardennen......Groeten Pieter.

Laatst bewerkt:
Dat ziet er weer goed uit Pieter!

De nieuwe dokters al weer naar voren gekomen?

In begin had ik hier ook last tussen mijn xanthurum en hawaiinsis, maar ze zwemmen vrolijk rond!
Echt een mooie bak heb je gemaakt!

Gr. Michael
Hoor het wel van Richard hoe het afloopt met de Gemmatum's Richard,we kunnen er nu toch niets meer aan doen,ze zijn nog erg klein maar wel doorvoed......en dapper.

Groeten Pieter

Net een bericht;kleinste Gematum zwaar toegetakeld maar eet goed,zwemmen nu allebei vrij rond......nu maar hopen dat de overlevingsdrang groter is.

Groeten Pieter

Net een bericht;kleinste Gematum zwaar toegetakeld maar eet goed,zwemmen nu allebei vrij rond......nu maar hopen dat de overlevingsdrang groter is.

Groeten Pieter

Oei dat is minder maar gelukkig hebben ze de ruimte! Hoop dat ze alles overleven!

Gr. Jeroen

ik had een piepkleine scopas die werd helemaal toegetakeld door de gele dokter!! zag er niet uit kon het zo uit het water halen...zwom achter het rif en at van de algen van de wand..uiteindelijk een hele mooie dokter geworden nooit gedacht!! de kleine daagde hem zelfs uit zo klein die was..

de xanturms zijn keihard had een gele dokter en een oliveusus in gebracht de xanturm bleef aanvallen 2 volwassen dokters in een hoekie zelfs snacht ging het door!! na een week moest ik toch kiezen..wist niet dat ze zo vel waren!! maar schrok ervan dacht dat de gele zeilvinnen erg waren...

gaat goed komen in die ruimte!!

veel geluk

gr
sander

Bericht van Richard,De Gemmatum's gaan goed en vinnen beginnen te herstellen,zwemmen vrij rond zonder lastig te worden gevallen en eten erg goed met de pot mee.

Dat is een pak van mij hart dat het goed gaat met deze zeldzame jongens.......

Na de vakantie gaat ook de wierenbak aangepakt worden.
Vier weken geleden is deze vierkante meter bak voor 70 procent geoogst en staat weer helemaal vol.
Om weer wat meer variatie aan wier en leven in deze bak te krijgen zijn er weer 7bags met wieren en bodem materiaal,zand en modder besteld,deze boost aan leven doen we om de twee jaar.
De bags,zeg maar draagtassen worden gevuld met ongeveer 3kilo materiaal en enige liters water en komen van de kust van west Sumatra vandaan.

Groeten Pieter

Kijk dat is goed nieuws Pieter! Zijn erg mooie vissen! Er zit wel een hele berg techniek achter het prachtige aquarium!

Gr. Jeroen

Kijk dat is goed nieuws Pieter! Zijn erg mooie vissen! Er zit wel een hele berg techniek achter het prachtige aquarium!

Gr. Jeroen
Dat klopt Jeroen maar dat betekend ook veel onderhoud.....
Soms moet ik aan Tanne's onderschrift denken.....keep it simple.

Heb hier op mijn vakantie plekje geen computer bij de hand om het na te kijken maar volgens Richard kunnen er geen foto's meer geüpload worden in het dagboek ??????

Groeten Pieter

Dat er geen foto's meer geplaatst kunnen worden klopt Pieter. Jullie zitten net als velen van ons aan de limiet; er is een nieuwe regeling ingesteld, er mag nog maar geplaatst worden tot een limiet van 40 mb.
(ik begrijp eruit dat Jan kijkt naar een andere oplossing en om betere ideeën hierover vraagt)

Dat klopt Jeroen maar dat betekend ook veel onderhoud.....
Soms moet ik aan Tanne's onderschrift denken.....keep it simple.

Heb hier op mijn vakantie plekje geen computer bij de hand om het na te kijken maar volgens Richard kunnen er geen foto's meer geüpload worden in het dagboek ??????

Groeten Pieter

Hoi Pieter,

Het kan kloppen dat je niet meer kan uploaden..helaas is er een limiet gezet op de ruimte die je mag gebruiken voor je foto's. Hierdoor hebben velen, waaronder jij en ik, inmiddels de limiet bereikt en kunnen we geen foto's meer plaatsen. Het advies is om foto's op te schonen, maar daarmee bereik je alleen maar het feit dat topics onleesbaar worden. Wellicht gaat er nog wat aan gedaan worden, maar tot die tijd kan je dus niet hier je foto's uploaden. Wellicht kan je tijdelijk -tot er een oplossing is- je foto's extern hosten (skydrive, picasaweb, et cetera) en ze linken in je topic?

Groetjes, Bas

edit: Marjan was iets sneller.. ;)

Dank je Marjan en Bas voor deze informatie.
Als ik terug ben kijk ik wel wat te te doen,een dagboek verminken door een groot deel er af te halen aan foto's heeft ook geen zin.
Misschien haal ik alles eraf start een nieuw dagboek,deel II ......
Voor mij een onbegrijpelijke maatregel.

Groeten Pieter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan