Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Topservice!!!!!

Deze topic verdient weer bovenaan vind ik. Ben gisteren weer langs geweest en het was weer een feestje voor mijn ogen en de ziel. Zoals altijd super warme ontvangst en leuk gespreek ☺️ Iedereen krijgt volledig aandacht zie ik altijd! Je kan ook altijd op een eerlijk advies rekenen als nodig(y) De prijzen zijn ook echt eerlijk (y)
Natuurlijk niet met lege handen thuis gekomen😝

Bij deze wederom een schopje.

Afgelopen weekend voor het eerst geweest en echt een fantastische winkel gerund door een stel toffe gasten. Prachtige stukken voor leuke prijzen. Mij zien jullie zeker nog eens terug!

Bij deze wederom een schopje.

Afgelopen weekend voor het eerst geweest en echt een fantastische winkel gerund door een stel toffe gasten. Prachtige stukken voor leuke prijzen. Mij zien jullie zeker nog eens terug!

Je hebt een paar hele mooie stukken gescoord van Jack.
Het was gezellig. Tot de volgende keer.

Je hebt een paar hele mooie stukken gescoord van Jack.
Het was gezellig. Tot de volgende keer.
Waren allemaal stukken van jullie mark , ik heb ze alleen wat door laten groeien... 😊

Hier is tie dan ,
Bas en kees hebben geholpen met 't sjouwwerk en 't was een bijzonder snelle en makkelijke bevalling 😊.
Mark en Bas jullie hebben weer een prachtbak geleverd 👌.
Thanks en word vervolgd.
20251108_105524.jpg

Laatst bewerkt:
Hier is tie dan ,
Bas en kees hebben geholpen met 't sjouwwerk en 't was een bijzonder snelle en makkelijke bevalling 😊.
Thanks en word vervolgd.
Bekijk bijlage 660992
Succes en veel plezier met je nieuwe bak!

Hier is tie dan ,
Thanks en word vervolgd.
Bekijk bijlage 660992

Graag gedaan Jack en maak er maar weer wat moois van.

20251109_132118.jpg

Ongeveer een kleine 2 maanden geleden 2 gold stripe anemoonvissen gekocht. Heb een zwak voor deze prachtige vis. Maar eenmaal in mijn bak ging het los, volle bak vechten en de Nigrican deed vrolijk mee want die duldt maar 1 soort vechtpartij, en dat is waar hij aan mee doet. Gevolg, 1 anemoonvis praktisch geen vin meer over. Deze op een zondag mogen brengen naar Coral and Frag, hopende op een goed herstel. En wat voor herstel, in 4 weken tijd weer een volledig gezonde en aangesterkte vis. Alle vinnen weer aangegroeid, mooi op kleur en wat groter geworden. Gisteren de vis weer mee naar huis genomen, en nu helemaal dikke maatjes met de ander.

Dus Mark en Bas, bedankt voor deze topservice en goede zorgen!

Ook dit is Coral and Frag shop, meer dan een winkel alleen!

Back
Bovenaan