U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Mooie visjes hoor Steffan. Ik ga binnenkort ook een Gobiodon okinawae en een Pseudocheilinus hexataenia aanschaffen voor m'n nano.
Groetjes Drum
http://www.zeewaterforum.info/database/index.php?DierID=290&taal=ned&GroepID=23&HoofdgroepID=1
Hoi Steffan, hoe gaat 't met je nieuwe aanwinsten ??
Gaat de combinatie Pseudocheilinus hexataenia en Gobidon Okinawae's goed of gedraagt je hexataenia zich aggresief naar je gobbie's ??? Ik had namelijk gelezen dat ie wel aggresief kan zijn naar zijn medebewoners.
Groet Drum
Ik had al gelezen dat Gobiodon Okinawae langzame eters zijn, maar dat dit zou ook gelden voor de Pseudocheilinus hexataenia.Gisteren kreeg ik trouwens nog een leuk kado van m'n kleinzoon, een Gobiodon Okinawae en een Clibanarius tricolor
Heb je trouwens al je koralia besteldt ???
Omdat ik ook van plan ben om toch een goedkopere bak te nemen had ik een vraag: kan er een koppeltje driebands anemoonvisjes in een aqua 40??
Mooie bak
En ik heb nog een vraag
Hoe regel jij het met je zout?
maak je het zelf aan of doe je het via je broer??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.