U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
spike zei:Denk nu echt aan stoppen hoor zie het nietmeer zitten en weet echt niet meer wat ik nog kan doen
hoe wist deze persoon 100% zekers dat het kwam door de rifkeramiek ?21twan zei:Echt balen wat er in je bak gebeurd.
Ik weet wat je meemaakt.
Laatst iemand in duitsland gesproken die in 1 nacht ALLE koralen heeft verloren.
Die heeft ook te snel alles weer opgestart, na het opnieuw inrichten van zijn bak met rifkeramiek.
Probleem was de rifkeramiek.
Veel sterkte.
mvgr
twan
Dat is bijna niet aan te tonen. Wel weet ik dat ik hetzelfde euvel gehad heb. Mooie draaiende bak. Op advies van winkelier (zij dat het totaal geen probleem was) 1 plaat rifkeramiek erbij geplaatst en toen begon de ellende. Rifkeramiekwand werd bruiner en bruiner en koralen begonnen spontaan dood te gaan.spike zei:hoe wist deze persoon 100% zekers dat het kwam door de rifkeramiek ?![]()
alle waarden in de bak staan ok fosfaat is 021twan zei:Al eens fosfaat gemeten?
mvgr
twan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.