Patrick_NL
ZOAddict
Een heleboel geluk, denk ik...Ik heb de bak in het echt gezien adembenemend mooi en dat voor een net opgestarte bak echt knap dit
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Een heleboel geluk, denk ik...Ik heb de bak in het echt gezien adembenemend mooi en dat voor een net opgestarte bak echt knap dit
Afgedwongen toch welEen heleboel geluk, denk ik...![]()
Ja mooi hé die zoa's ...Mooie plaatjes, Patrick.
Die zoa's en blastumosa.
Ik zal extra goed verzorgen, JackJa mooi hé die zoa's ...![]()
Is je geraden ook .Ik zal extra goed verzorgen, Jack![]()
Idd mooi Marcel , en volgens mij is dat soortje best nog vriendelijk geprijsd ook.Die Blasto’s zijn prachtig
Ik heb deze al zo lang dat ik dat niet eens meer weet.. maar het zal echt geen fortuin gekost hebben..Idd mooi Marcel , en volgens mij is dat soortje best nog vriendelijk geprijsd ook.
Zodra mijn bak draait kom ik echt een keer bij jouw bak langs Jack lijkt me leukIdd mooi Marcel , en volgens mij is dat soortje best nog vriendelijk geprijsd ook.
Dat is sowieso vriendelijk en jou een keer ontmoeten lijkt me ook leuk !Deal , heb nog wel wat rommel waar ik van af wil , wel wat emmertjes meenemen
Bekijk bijlage 573378
Papier hier....
Ja, klopt. Ik vermorzel er altijd een paar als ik bezig ben in de bak.Mooie plaatjes, de koralen zien er gezond uit.
(Er lijken hier en daar wel wat vermitet snails te zitten maar ik ga er vanuit dat je daar al bewust van bent)
Ja, klopt. Ik vermorzel er altijd een paar als ik bezig ben in de bak.
Het zou mooi zijn als er een natuurlijke vijand is, die betrouwbaar de slakken bestrijd en de rest met rust laat..
Iemand tips?
Prachtig!Wat mooie foto's kunnen schieten omdat de ruiten nu eindelijk eens wat langer schoon blijven..
Bekijk bijlage 573353Bekijk bijlage 573354Bekijk bijlage 573355Bekijk bijlage 573356Bekijk bijlage 573357Bekijk bijlage 573358Bekijk bijlage 573359
Bumble bee snail eet deze naar mijn weten.Ja, klopt. Ik vermorzel er altijd een paar als ik bezig ben in de bak.
Het zou mooi zijn als er een natuurlijke vijand is, die betrouwbaar de slakken bestrijd en de rest met rust laat..
Iemand tips?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.