MarjanH
it's a way of life...
Ja zo werkt het ook bij Genicanthus. En Genicanthus staan er om bekend dat dit zelfs heel snel kan gebeuren (binnen enkele weken volledig om).'Werkt' dat ook bij de Genicanthus?
Dat wist ik niet
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Ja zo werkt het ook bij Genicanthus. En Genicanthus staan er om bekend dat dit zelfs heel snel kan gebeuren (binnen enkele weken volledig om).'Werkt' dat ook bij de Genicanthus?
Dat wist ik niet
Ik heb er 5 lasers in hangen, een stroboscoop en wat flashlightsPrachtige bak wordt dit .
Maar wat voor lamp gebruik jij lijkt wel een discotheek in de bak ? Of ligt dit aan de foto .
Carib sea live sand, lekker fijn korreltjeDe groei zit er goed in! Mega toffe scape zo.
Vraagje, welk zand gebruik jij? Ziet er echt tof uit.
Bedankt voor dit compliment!Ik heb de bak in het echt gezien nog mooier dan op de foto’s dit blijft toch wel een voorbeeld voor me
Ja patrick weet wel waar die mee bezig is .Ik heb de bak in het echt gezien nog mooier dan op de foto’s dit blijft toch wel een voorbeeld voor me
Precies dat ja, ik heb heel veel van hem geleerd, altijd met zijn praktische oplossingen, recht voor zijn raap en een onwijs toffe kerel …..Ja patrick weet wel waar die mee bezig is .
Dat ik 10 jaar geleden begon heb ik heel veel aan Patrick zijn nuchtere kijk gehad .
Die wil je zeker in jouw bak hebben?Flinke verzameling aan diversiteit, er valt een hoop te kijken
(Er is wel 1 dingetje wat ikzelf anders zou hebben gedaan, iets anders zou hebben geplaatst qua plek ☺: de grote gorgoon.)
Ziet er goed uit Patrick. Misschien leuk om de goniopora ergens aan de achterzijde/zijkant van je rif te plaatsen zodat deze er achter vandaan uit steekt?Die wil je zeker in jouw bak hebben?
Maar zonder gekheid, ik ben ook nog niet helemaal gelukkig met die plek. Hij blokkeert een deel van de stroming..
Welke plek had jij in gedachten?
Puur even vanaf de foto's ingeschat: zou ik de gorgoon iets hoger en nog iets naar achter hebben geplaatst. Dat was het eerste wat ik dacht. Dan valt hij net even mooier op en steekt hij er optisch gezien ook vanaf de korte kant nog wat uit en geeft dat ook weer een mooi blik op een gedeelte van de gorgoon.Die wil je zeker in jouw bak hebben?
Maar zonder gekheid, ik ben ook nog niet helemaal gelukkig met die plek. Hij blokkeert een deel van de stroming..
Welke plek had jij in gedachten?
Mijn 2e optie ook, maar met klem op dan ook inderdaad de laatste zin.Ik zou de gorgoon juist rechts vooraan plaatsen.
Zo'n hoge structuur vooraan, versterkt het perspectief en geeft dus meer diepte.
Tevens creëert het extra gelaagdheid in daarmee geeft t ook meer dieptewerking (denk aan theater decors).
Ook maakt het de aanblik dynamischer (het creëert meer "spanning") je moet dan namelijk ergens omheen kijken om alles achter de gorgoon te zien. Dit werkt met name goed als er genoeg ruimte achter de gorgoon is, zodat je makkelijk ziet dat ie vrij staat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.