Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Project in de muur van Mark

Ey Mark
Leuk dat nano bakje de kleuren zien er goed uit
En je tafeltje met die acanthastrea ziet er ook super uit

Gr. Carry

Dank je Carry

Dank jullie weer voor de complimenten. Zo voor het nieuwe jaar nog effe snel wat videootjes geschoten......

[video=youtube;Wt8OIvEn9Ww]http://www.youtube.com/watch?v=Wt8OIvEn9Ww[/video]

Overzichtje......

[video=youtube;WyT0Szc8PJ4]http://www.youtube.com/watch?v=WyT0Szc8PJ4[/video]

Er moet toch weer ingegrepen worden en dan met name de montipora plaat in het midden. Deze wordt te groot voor de plek waar die staat en neemt teveel licht weg voor andere koralen. Het is de bedoeling dat die dan ook naar onderen verhuist en ik zo meer ruimte krijg voor andere koraaltjes. Staat binnenkort op de planning.

Voor iedereen prettige kerstdagen en alvast een gelukkig nieuwjaar!!!

Grt. Mark

Ja Bas dat vind ik ook wel, maar zo gaat het niet veel langer. Zit zo langzamerhand tegen de onderkant van de platen te kijken.

Je bak ziet er goed uit Mark! Mooi hoor die monti plaat!!

Gr. Jeroen

Thnx Jeroen.

Bas ik bel je morgen eind van de middag even. Staat het bier dan koud?:p

Bij bas altijd :biggrin:

Heb sinds een paar maanden een aardbei koraaltje in mijn bak staan. De waardes in mijn bak zijn zo goed en stabiel de laatste tijd dat ik het wel aan durfde. Hij doet het goed ;).

Bijlagen

• Herschaalde kopie van IMG_1277.jpg
    Herschaalde kopie van IMG_1277.jpg
    72,9 KB · Weergaven: 22
Een laatste overzicht van dit jaar.......

Bijlagen

• Herschaalde kopie van DSCN0654.jpg
    Herschaalde kopie van DSCN0654.jpg
    104,4 KB · Weergaven: 79
Heb sinds een paar maanden een aardbei koraaltje in mijn bak staan. De waardes in mijn bak zijn zo goed en stabiel de laatste tijd dat ik het wel aan durfde. Hij doet het goed ;).

Hoi mark, je bak stat er mooi bij.
De aardbei ziet er goed uit, wat en hoe vaak voer je hem bij?

m.v.g. Glenn

Wouw die staat er schitterend bij wil ik ook proberen zit al te kijken voor mooie stukkies...aangezien me bak er gezond bij staat....ook leuk kennis gemaakt te hebben en weet wie je bent:confused: dacht al mark mark...wie...in te box:rolleyes:...

Sorry ben de laatste tijd ook niet helder in me knar!!!!!! ennuh altijd welkom hier he...de bak is klaar Mark de verbouwing is geslaagddd...kom je met die Bas:cool: hier of of :p:p

kom gauw bij jullie;) erg nieuwsgierig!!!

gr
sander

Hoi mark, je bak stat er mooi bij.
De aardbei ziet er goed uit, wat en hoe vaak voer je hem bij?

m.v.g. Glenn

Ik krijg hem heel snel open met dd reefpaste. Dan voer ik hem wat mysis of iets dergelijks met de pipet. Dit doe ik om de dag. Voor de rest moet die z'n kostje zelf vangen. Vind het een ontzettend mooi koraal en had een prima plekje voor hem.

Wouw die staat er schitterend bij wil ik ook proberen zit al te kijken voor mooie stukkies...aangezien me bak er gezond bij staat....ook leuk kennis gemaakt te hebben en weet wie je bent:confused: dacht al mark mark...wie...in te box:rolleyes:...

Sorry ben de laatste tijd ook niet helder in me knar!!!!!! ennuh altijd welkom hier he...de bak is klaar Mark de verbouwing is geslaagddd...kom je met die Bas:cool: hier of of :p:p

kom gauw bij jullie;) erg nieuwsgierig!!!

gr
sander

Hey Sander,

Het was inderdaad even gezellig bij je naamgenoot. Nu mijn oude LFS er niet meer is zal ik wss. wel wat vaker naar Aquasan komen, alhoewel ik voor koraaltjes weinig plek meer heb. Nu ga ik binnenkort wel weer het een en ander veranderen dus dan is er weer wat plek. Lijkt me leuk om een keer langs te komen met Bas. We spreken wel wat af.

Grt. Mark

Back
Bovenaan