U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Prachtig mooi man ! Meestal heb ik het niet zo op blauwe achter wanden maar bij jou is ie heel goed geslaagd ! Merk je nog verschillen met de led verlichting ten opzichte van je vorige verlichting ?
Heel mooi Mark ! Volgens mij is je loriculus een mannetje. De uiteinden van de aars en rug vin zijn puntig. Bij de vrouwtjes is het meer afgerond.
Zo heb ik je dagboek ook helemaal doorgelezen:biggrin:hoop bekende dingen en ook weer leerzame dingengaaf zo project in de muur..jammer genoeg gaat het hier niet lukken..dat wordt een hoop beton uithakken..was het nou een blokken muurtje wist ik het wel....in die jaren is echt je bak ene juweel geworden!! super..ik ben ook niet van blauwe achterwanden liefst donker en mysterieus..maar je heb er iets moois aparts van gemaakt klasse!!
Hoop als ik jaren verder ben me bak een hele pronk is geworden ben nu een half jaar verder..maar ik ben nog lang niet klaar..ga zowie zo met HQI werke heb nu een licht unit van 8*80 watt t5 wat echt super is..de armatuur is 150cm dus de hoeken zijn niet optimaal..volgend jaar wil ik een balk halen van 186cm met 3*400 watt en 4*80 t5 dan kan ik me hoeken ook met mooie acro's zetten..ik heb een idee hoe ik het allemaal wil doen..maar komen dan hele mooie speciale stukken in..ene kant is wel goed dan kan me bak goed verder rijpen voordat ik aan de duurde soorten ga beginnen:biggrin: maar ik mag nu zeker niet klagen!!
blijf je volgen en is genieten hoe een aquariaan veel liefde in zijn hobby stopt!!
pb me maar je bent altijd welkom!!!!! fijn om over je hobby te kletsen en zo leer je ook weer van anderendan komen we ook gauw bij jou kijken!!
gr
sander en linda
Re: Project in de muur van Mark
Ja Mark wat moet ik hier van zeggen uhh bizarre mooi? genoten van je filmpje klasse!!!!
Dit wil ik in echt ook wel bewonderen!!
gr
sander
Wat een bizar mooi aquarium.:biggrin:
Had al van erikk wat plaatjes gezien, maar zo met film is het helemaal mooi
Echt prachtig!!! Wat een plaatje je bak zeg![]()
Superfilm !!!!![]()
Sjiek!
kwijl kwijl
Pfff...man, wat een vreselijk prachtige bak heb je staan! topjes
Geweldig mark.
En dat onder LED!!!!! indrukwekkend.
groetjes
twan
Blijft in stijgende lijn gaan Mark,een echte toppertopjes
Toch gewoon nog de Seaflower leds ??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.